4)Φυσικά καταστήματα: Οι προσδοκίες της Generation Z μετά την πανδημία

Αν και είναι η πιο εξοικειωμένη γενιά με την τεχνολογία, η Generation Z αγαπά να κάνει αγορές στα φυσικά καταστήματα. Ωστόσο, τα κίνητρά της είναι διαφορετικά. Τα μέλη της γενιάς αυτής αναζητούν προϊόντα online, αλλά επισκέπτονται τα μαγαζιά για να κοινωνικοποιηθούν. Είναι μια δραστηριότητα που τους επιτρέπει να κάνουν ένα διάλειμμα από τον ψηφιακό κόσμο.

Με βάση αυτό το δεδομένο, τα καταστήματα οφείλουν να προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία σε αυτό το αγοραστικό κοινό, εστιάζοντας στο αίσθημα της κοινότητας και προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις τους. Η απομόνωση που βίωσαν λόγω της πανδημίας, ενισχύει την ανάγκη για τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης.

Το 98% των καταναλωτών της Gen Z παγκοσμίως δηλώνουν ότι πραγματοποιούν συχνά αγορές σε φυσικά καταστήματα, σύμφωνα με έρευνα της ΙΒΜ. Πρόκειται για την πιο μοναχική και απομονωμένη γενιά από όλες. Τα brands οφείλουν να το λάβουν υπόψη τους εάν θέλουν να την προσελκύσουν.

Ήδη κάποια εμπορικά κέντρα έχουν ξεκινήσει να αλληλεπιδρούν με τη Gen Z. Το TX Youth Energy Centre στη Σαγκάη, που υποδέχεται 40.000 επισκέπτες την ημέρα, παρέχει ένα συνδυασμό καταστημάτων, clubs και εστιατορίων, προσφέροντας μια εμπειρία που μπορεί να διαρκέσει όλη την ημέρα.

Μία μη ικανοποιητική εμπειρία εντός ενός καταστήματος έχει αποτρέψει το 25% της Generation Z από το να κάνει μία αγορά.