4)Γευστικές κοτομπουκιές με αρτινή υπογραφή!

Της Μαρίας Ακριβού

Μπορεί μια γαστριμαργική “ατασθαλία” να είναι ταυτόχρονα και υγιεινή; Φυσικά και μπορεί αν έχει ως βασική πρώτη ύλη κοτόπουλο που εκτρέφεται με τις καλύτερες τροφές!

Η Lamda Quality Foods από την Άρτα φέρνει στο πιάτο σας λαχταριστές κοτομπουκιές, και όχι μόνο, από κοτόπουλα που μεγαλώνουν στην ηπειρωτική πόλη. Με πολυετή εμπειρία στην εκτροφή πουλερικών, η διοίκηση  της εταιρείας ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΕΣ ΦΑΡΜΕΣ αποφάσισε το 2018 να προβεί στη σύσταση μιας νέας εταιρείας, ονόματι Lamda Quality Foods, διευρύνοντας έτσι τη γκάμα των προϊόντων της από το νωπό στο προψημένο κοτόπουλο. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, η επιλογή ήταν σοφή και νόστιμη!

«Η κτηνοτροφική μονάδα βρίσκεται στην περιοχή της Άρτας. Έχουμε μια καθετοποιημένη παραγωγή. Σε ετήσια βάση παράγουμε 1.000 τόνους φρέσκο κοτόπουλο νωπό και από το 2018 δημιουργήσαμε μια start up που ασχολείται αποκλειστικά με προψημένα προϊόντα κοτόπουλου. Μάλιστα οι κοτομπουκιές μας αποτελούνται μόνο από καθαρό φιλέτο στήθος κοτόπουλου το οποίο κόβεται, πανάρεται, ψήνεται και καταψύχεται απευθείας. Σε ό,τι αφορά τα προψημένα μας προϊόντα, μηνιαίως παρασκευάζονται 25 τόνοι προψημένου κοτόπουλου σε διάφορες εκδοχές» αναφέρει στο SayYes… tothePress ο κ. Λεωνίδας Τσιαντής, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Quality Foods.

Κοτομπουκιές, σνίτσελ κοτόπουλο, μπιφτέκι κοτόπουλο, κοτόπουλο σε λωρίδες σχάρας και κεφτεδάκια κοτόπουλου πανέ με την υπογραφή της LAMDA Quality Foods κερδίζουν σταδιακά έδαφος στην ελληνική αγορά. Προσεχώς η “οικογένεια” θα αποκτήσει και ένα καινούριο μέλος. Το κοπανάκι πανέ το οποίο θα προορίζεται για την αγορά του HO.RE.CA. και θα είναι διαθέσιμο σε συσκευασία λιανικής και χονδρικής.

«Βρισκόμαστε στις τελικές δοκιμές και υπολογίζουμε ότι το λανσάρισμα θα γίνει αρχές Σεπτεμβρίου. Αυτή τη στιγμή οι πιο εμπορικοί κωδικοί είναι οι κοτομπουκιές και το σνίτσελ κοτόπουλο, ωστόσο, βλέπουμε να έχει μεγάλη απήχηση το κεφτεδάκι κοτόπουλο πανέ, μία πρόταση που έχει αγκαλιάσει η αγορά και κυρίως το food service καθώς πολλοί μαγαζάτορες αναζητούν να σερβίρουν ένα προϊόν ιδιαίτερο στον πελάτη που θα το απολαύσει ταυτόχρονα με το κρασί ή το ποτό του» προσθέτει ο κ. Τσιαντής.

Η διεύρυνση του δικτύου και το “άνοιγμα” στην Κύπρο

Το 40% της παραγωγής πηγαίνει στο λιανεμπόριο και το υπόλοιπο 60% απορροφάται από συνεργασίες που έχουν αναπτυχθεί με χονδρέμπορους. Το αρτινό brand έχει παρουσία σε Αττική, Σέρρες, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, σε όλη την Ήπειρο και τώρα μπαίνει σε Μύκονο και Σαντορίνη. Παράλληλα, διεξάγονται συζητήσεις και με τη Γερμανική αγορά, καθώς, όπως λέει ο κ. Τσιαντής, πρόκειται για μια χώρα στην οποία δραστηριοποιούνται περί τις 10.000 ελληνικές επιχειρήσεις στον χώρο της εστίασης που “διψούν” για ποιοτικές ελληνικές πρώτες ύλες.

«Ο κλάδος προψημένου κρέατος στην Ελλάδα βρίσκεται στα σπάργανα και παρουσιάζει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Εμείς αποφασίσαμε να τοποθετηθούμε στην αγορά με ένα premium προϊόν που σέβεται τον καταναλωτή. Δεν παίζουμε με την υγιεινή και την ασφάλεια. Για να βγει ένα προϊόν και να μπει στο ράφι έχει περάσει από πολλούς ελέγχους και διατροφικές αναλύσεις».

Όλη η παραγωγή βγαίνει από τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 3.500 τ.μ. στην Άρτα. Μάλιστα, προς υλοποίηση βρίσκεται επενδυτικό πλάνο 700.000 ευρώ που αφορά τη δημιουργία δύο νέων μονάδων παραγωγής για την αύξηση της δυναμικότητας εκτροφής, αλλά και το Packaging το οποίο θα γίνεται με αμιγώς ανακυκλώσιμα υλικά.

«Το 2020 η πτώση από το HO.RE.CA. άγγιξε το 40%. Φέτος ανοίξαμε την αγορά του retail και μπήκαμε στην αγορά της Κύπρου, αντισταθμίζοντας κάπως τις απώλειες. Από το δεύτερο τρίμηνο και μετά αποκαταστάθηκε το δίκτυο του HO.RE.CA. και ήδη η εταιρεία στο ά 6μηνο της τρέχουσας χρονιάς κινείται ανοδικά με τζίρο + 37%» καταλήγει ο κ. Τσιαντής.