11) Saracakis.gr: το νέο website του Όμιλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη από την Generation Y

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του αναθέτοντας στην Generation Y – International eBusiness Hub τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υπερσύγχρονου και διαδραστικού εταιρικού website, του saracakis.gr.
H νέα εταιρική διαδικτυακή ταυτότητα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι μία user friendly διαδραστική ιστοσελίδα που συνδυάζει τις αναφορές στη βαριά ιστορία του Ομίλου με την αξιοσημείωτη πορεία του και την εξέλιξή του σε έναν υπεύθυνο οργανισμό που δίνει έμφαση στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας προς όφελος των ανθρώπων του, των πελατών του και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
Μέσω αυτού του σύγχρονου ψηφιακού εργαλείου, η Generation Y – International eBusiness Hub δημιούργησε μία ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στο διαδίκτυο. Ο επισκέπτης κατά την πλοήγησή του στο saracakis.gr έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ιστορία του Ομίλου, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, για τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και για τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο κομμάτι του Ανθρώπινου Δυναμικού και των ευκαιριών καριέρας αλλά και πρακτικής άσκησης που δημιουργούνται καθημερινά στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης του Ομίλου και του μετασχηματισμού του σε έναν οργανισμό διεθνών προδιαγραφών.

 

Tech news

Tα πιο δημοφιλή applications

Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρίας στατιστικών App Annie ξοδεύουμε κατά μέσο όρο 4,8 ώρες την ημέρα στα κινητά τους τηλέφωνα. Το 2021 οι χρήστες «κατέβασαν» εφαρμογές 230 δισεκατομμύρια φορές, δαπανώντας 170 δισεκατομμύρια δολάρια. Το TikTok ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή παγκοσμίως, με τους χρήστες να περνούν 90% περισσότερο χρόνο σε αυτή, σε σύγκριση με το 2020. Η εταιρία προέβλεψε ότι, μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, το TikTok θα ξεπεράσει το 1,5 δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Το YouTube ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή ροής βίντεο παγκοσμίως, σημειώνοντας περισσότερες από ένα εκατομμύριο λήψεις σε 60 διαφορετικές χώρες. Επίσης, ο αριθμός των συνεδριών στις εφαρμογές ευεξίας σημείωσε αύξηση κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.