H DISNEY λανσάρει την καμπάνια «ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» με στόχο να ενθαρρύνει τις οικογένειες να διαθέτουν περισσότερο χρόνο στο παιχνίδι

Η The Walt Disney Company και το Institute of Imagination ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» – που βασίζεται στην 100ετή κληρονομιά της Disney – για να εμπνεύσει τις οικογένειες να παίζουν μαζί και να απολαμβάνουν αυτές τις ξεχωριστές στιγμές πριν τα παιδιά μεγαλώσουν. Η καμπάνια περιγράφει τον θετικό αντίκτυπο που έχει το ευρηματικό παιχνίδι φαντασίας στη νέα γενιά και καλεί τους γονείς, τους κηδεμόνες και τους φροντιστές να το θέσουν ως μία σημαντική προτεραιότητα στην καθημερινότητά τους.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας σε περισσότερους από 3.500 γονείς, κηδεμόνες και φροντιστές στην Ευρώπη,
αναδεικνύει ότι σχεδόν οι μισοί (46%) υποστηρίζουν ότι ο ρόλος του παιχνιδιού στην
ανάπτυξη ενός παιδιού παίζει καταλυτικό ρόλο. Tα πολλαπλά οφέλη συμπεριλαμβάνουν την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (48%), την αυξημένη δημιουργικότητα (47%) αλλά και την εκπαίδευση τους προς την πρωτότυπη και καινοτόμα σκέψη (45%). Επιπλέον, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (40%) εξήγησαν ότι ενθαρρύνουν το παιχνίδι για να τροφοδοτήσουν τη φαντασία των παιδιών τους.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Disney λανσάρει μια διαφήμιση και μια σειρά από δημιουργικά βίντεο με ιδέες και οδηγίες για δημιουργικό παιχνίδι, εμπνευσμένα από τα αγαπημένα brands και franchises της Disney που κυκλοφορούν στο Disney Greece YouTube και στο Disney Greece Instagram.