Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η AUTODIA κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο του πνευματικού δικαιώματος στην πολιτιστική δημιουργία, ειδικά στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και μπροστά στις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης.
Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα εντάσσεται στο πλαίσιο μιας νέας, δυναμικής επικοινωνιακής στρατηγικής, με στόχο την αποτελεσματικότερη προώθηση των συμφερόντων των δημιουργών, την ενίσχυση της δημιουργικότητας και την καλλιέργεια ενός υγιούς διαλόγου με το σύνολο της αγοράς.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσία στελεχών και δημιουργών–μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της AUTODIA, η Γενική Διευθύντρια κα. Μαργαρίτα Παναγιωτοπούλου παρουσίασε τη θεαματική άνοδο των εσόδων του Οργανισμού την τελευταία επταετία, καθώς και τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της επικείμενης Διανομής Δικαιωμάτων Δεκεμβρίου 2025. Αναφέρθηκε, επίσης, στη ραγδαία πρόοδο του Οργανισμού, στις σημαντικές συμφωνίες αδειοδότησης με χρήστες και στη σημασία του μοντέλου της συλλογικής διαχείρισης στο σύγχρονο ψηφιακό οικοσύστημα.
Κρίσιμα ζητήματα για το μέλλον της μουσικής δημιουργίας και την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης ανέδειξαν διακεκριμένοι δημιουργοί και μέλη του Δ.Σ. της AUTODIA, ενώ η κα. Ειρήνη Σταματούδη, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (Athens UNIC), αναφέρθηκε στις καταιγιστικές τεχνολογικές εξελίξεις που δοκιμάζουν το πνευματικό δικαίωμα σε διεθνές επίπεδο.






































