Η Heineken® παρουσιάζει το The Boring Mode: λιγότερα στο τηλέφωνο, περισσότερα στη ζωή

Μετά την επιτυχία του The Boring Phone, της limited edition συσκευής που σχεδιάστηκε με τη Bodega για να ενθαρρύνει την αποσύνδεση από την ψηφιακή εξάρτηση, η Heineken® παρουσιάζει το επόμενο βήμα: την εφαρμογή The Boring Mode.

Πρόκειται για μια καινοτόμα λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να μειώσουν τους ψηφιακούς περισπασμούς, απελευθερώνοντας χώρο για τις στιγμές που έχουν πραγματικά σημασία. Η εφαρμογή κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα μέσα από ένα έξυπνο PR stunt που παρουσιάστηκε στη συναυλία των Keinemusik: ένα φαινομενικά άδειο panel αποκάλυπτε το μήνυμα «Κράτα τη στιγμή στη μνήμη σου – όχι στο κινητό σου» μόνο μέσα από την κάμερα του κινητού.

Η Heineken® απαντά σε μια αυξανόμενη ανάγκη της Generation Z και των Zillennials: να ζουν πιο αυθεντικά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι νέοι στην Ελλάδα παραδέχονται ότι ελέγχουν το κινητό τους κατά μέσο όρο επτά φορές σε κάθε κοινωνική έξοδο, αν και πολλοί δηλώνουν ότι επιλέγουν συχνά να το αφήνουν στο σπίτι.

Το The Boring Mode είναι πλέον διαθέσιμο για λήψη σε συσκευές iOS και Android, μεταφέροντας την εμπειρία του Boring Phone από ένα φυσικό προϊόν σε μια καθημερινή, απλή αλλά ουσιαστική επιλογή.

Μάθε περισσότερα στο: www.heineken.com/theboringphone