Συλλογική δύναμη: Η PARKSIDE φέρνει μαζί τον Arnold Schwarzenegger και τον Ralf Moeller για τη νέα καμπάνια DIY

Το Hollywood συναντά την τέχνη των κατασκευών: στη νέα καμπάνια του DIY brand PARKSIDE, ο Arnold Schwarzenegger και ο Ralf Moeller εμφανίζονται για πρώτη φορά μαζί. Με χιούμορ και ενέργεια, ενσαρκώνουν τη φιλοσοφία «φτιάξ’ το μόνος/η σου», εμπνέοντας έμπειρους και αρχάριους να αναλάβουν τα δικά τους projects.

Ο Schwarzenegger, ιδανικός εκπρόσωπος της PARKSIDE, εγκαινιάζει τον νέο γύρο της καμπάνιας «ΤΟ ‘ΧΕΙΣ ΑΝΕΤΑ», αυτή τη φορά με τον στενό του φίλο Ralf Moeller. Το τηλεοπτικό σποτ, γεμάτο ζωντάνια και DIY διάθεση, υπογραμμίζει ότι καμία πρόκληση δεν είναι πολύ μεγάλη όταν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία.

«Από Terminator σε Motivator: η συνεργασία με την PARKSIDE είναι φτιαγμένη για μένα. Κανένα DIY project δεν είναι περίπλοκο – απλώς πρέπει να το θέλεις και να πιστεύεις στον εαυτό σου», δηλώνει ο Arnold Schwarzenegger. Ο Ralf Moeller συμπληρώνει: «Το DIY είναι κάτι μοναδικό. Να δημιουργείς με τα χέρια σου και να βλέπεις το αποτέλεσμα – δεν συγκρίνεται με τίποτα.»

Ο Martin Alles, Senior Vice President Brand της Lidl International, τονίζει: «Η PARKSIDE είναι το πιο δημοφιλές DIY brand στην Ευρώπη. Με τον Schwarzenegger και τον Moeller δείχνουμε ότι με αποφασιστικότητα, ενέργεια και τα σωστά εργαλεία, όλοι μπορούν να πετύχουν.»