Lidl Ελλάς: Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι

Η Lidl Ελλάς αποδεικνύει τη δέσμευσή της να προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας–τιμής, λανσάροντας τη νέα καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι».

Σε μια περίοδο που η ακρίβεια πιέζει τα νοικοκυριά και οι εβδομαδιαίες αγορές γίνονται ολοένα και πιο δύσκολες, η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στους καταναλωτές με πραγματικές λύσεις. Σύμφωνα με έρευνα της ανεξάρτητης εταιρείας IWD, η οποία πραγματοποίησε αγορές 44 βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και προχώρησε σε συγκριτικό έλεγχο τιμών, το καρότσι της Lidl Ελλάς αναδείχθηκε 11,75% φθηνότερο σε σχέση με άλλο Σούπερ Μάρκετ, προσφέροντας εξοικονόμηση έως 10,74€ – χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα.

«Στη Lidl Ελλάς πιστεύουμε ότι κάθε οικογένεια αξίζει να γεμίζει το καρότσι της χωρίς άγχος και χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα», δήλωσε ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς. «Το γεγονός ότι το καρότσι μας είναι 11,75% πιο οικονομικό αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας να προσφέρουμε περισσότερα με λιγότερα».

Η Lidl Ελλάς, παραμένοντας Νο.1 στη σχέση ποιότητας–τιμής, βραβεύτηκε για το 2025–2026 με το Best Buy Award του διεθνούς οργανισμού ICERTIAS, σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη τον Μάιο του 2025 στην Ελλάδα.