Η Chiquita επιστρέφει στα θρανία αλλά και στο γραφείο με το απόλυτο grab-and-go snack: τη μπανάνα Chiquita. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας Likely the Best Snack Ever, η μάρκα υπενθυμίζει σε οικογένειες, μαθητές και λάτρεις των σνακ κάθε ηλικίας ότι η πιο απλή επιλογή είναι συχνά και η πιο έξυπνη: οι μπανάνες δεν είναι απλώς φρούτο, είναι πιθανότατα το καλύτερο snack για μια πολυάσχολη μέρα.
Οι γονείς αναζητούν λύσεις που συνδυάζουν θρεπτική αξία, ευκολία και αποδοχή από τα παιδιά. Οι μαθητές χρειάζονται ενέργεια για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σχολείου, της προπόνησης και της μελέτης, ενώ οι εργαζόμενοι στρέφονται σε πρακτικά snacks που χωρούν σε κάθε τσάντα.
Οι μπανάνες Chiquita πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για το ιδανικό snack:
-
Προσφέρουν φυσική ενέργεια, με φυτικές ίνες, κάλιο και βιταμίνη B6.
-
Είναι πρακτικές και χωρίς «μπελάδες» — απλώς ξεφλουδίζεις και απολαμβάνεις.
-
Αντέχουν στη μεταφορά, παραμένοντας φρέσκες σε lunchboxes ή σακίδια.
-
Είναι πολυχρηστικές, ιδανικές για smoothies, pancakes ή banana bread.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι καταναλωτές καλούνται να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό στο Instagram, με δώρο αποκλειστικά Chiquita Lunch Bags και Backpacks — το απόλυτο σετ για snack με στυλ! Ο διαγωνισμός διαρκεί έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2025.