Κάθε συσκευασία περιλαμβάνει chopsticks, wasabi και σάλτσα σόγιας, για μια ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης – στο σπίτι, στο γραφείο, στην παραλία ή μετά τη γυμναστική. Με διάρκεια ζωής έως και 10 ημέρες, η Sushida είναι η ιδανική επιλογή για όσους αγαπούν το sushi αλλά θέλουν να το απολαμβάνουν χωρίς προετοιμασία.
Οι τέσσερις γευστικοί συνδυασμοί sushi rolls – Philadelphia, California, Tokyo mix και Kyoto mix – προσφέρουν αυθεντικές ασιατικές γεύσεις χωρίς ωμό ψάρι, συνδυάζοντας την παράδοση με τη μοντέρνα γευστική απόλαυση.
Η Sushida συστήνει επίσης στην Ελλάδα το διάσημο ιαπωνικό σνακ onigiri – τρίγωνα ρυζιού τυλιγμένα σε φύλλο nori, γεμισμένα με γευστικούς συνδυασμούς όπως California, τόνος και teriyaki rainbow trout.
Με τη νέα καμπάνια “Sushida – Γεύσεις που σε ταξιδεύουν”, σε συνεργασία με την Attp, η εταιρεία παρουσιάζει μια πολυδιάστατη επικοινωνία που συνδυάζει influencer collaborations, digital περιεχόμενο, δοκιμές προϊόντων και ενέργειες στα σημεία πώλησης.
Η δημιουργία της Sushida συνοδεύεται από επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ στη νέα, υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής στο Αίγιο, δυναμικότητας 15 εκατομμυρίων πακέτων sushi ετησίως, ενισχύοντας τη θέση της Καλλιμάνης στις διεθνείς αγορές και φέρνοντας το μέλλον της γαστρονομίας… στο πιάτο μας.




