Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, συνεχίζοντας τις στρατηγικές της συνεργασίες στο οργανωμένο λιανεμπόριο, ενώνεται αυτή τη φορά με τα Σούπερ Μάρκετ ΓΑΛΑΞΙΑΣ για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του Σήματός της. Η δράση πραγματοποιήθηκε από 15 έως 27 Οκτωβρίου 2025 σε 167 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ενημερωθούν για το Σήμα μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Το ’ψαξες;», να εντοπίσουν τα προϊόντα των εταιριών-Μελών και να επωφεληθούν από ειδικές προσφορές.
Στην ενέργεια συμμετείχαν κορυφαίοι ελληνικοί παραγωγικοί φορείς — AGRINO, ΛΟΥΞ, ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΚΥΚΝΟΣ, ΒΙΟΛΑΝΤΑ, ENDLESS, ΑΒΓΑ ΒΛΑΧΑΚΗ, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, ΟΥΖΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΟΥ, ΧΙΩΝ, ΘΥΜΕΛΗΣ, SEPTONA, ROLCO — αναδεικνύοντας τη δύναμη και την ποιότητα της εγχώριας παραγωγής.
Η καμπάνια υποστηρίχθηκε από ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πλάνο, με προβολή στα ράφια των καταστημάτων, στην ιστοσελίδα του ΓΑΛΑΞΙΑ, μέσω του φυλλαδίου προσφορών, των social media της αλυσίδας και με διανομή ενημερωτικών εντύπων. Παράλληλα, προωθήτριες της Πρωτοβουλίας ενημέρωναν τους καταναλωτές για την αξία του Σήματος.
Με αυτή τη συνεργασία, η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και τα Μέλη της επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους να στηρίζουν τα επώνυμα ελληνικά προϊόντα, την παραγωγή, την απασχόληση και την ελληνική οικονομία συνολικά.








































