Τα My market παρουσιάζουν το νέο τους πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας με τίτλο «Μαζί, για κάθε οικογένεια», επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική τους πίστη στη δύναμη της οικογένειας, σε κάθε της μορφή. Με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις τοπικές κοινότητες, το πρόγραμμα στοχεύει στην ουσιαστική στήριξη οικογενειών που δοκιμάζονται περισσότερο, προάγοντας αξίες όπως η φροντίδα, η προσβασιμότητα και η συνεργασία.
Κεντρικός πυλώνας του προγράμματος αποτελεί η δράση «Γεύμα Προσφοράς», που υλοποιείται σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Emfasis, έναν οργανισμό που δραστηριοποιείται ενεργά στο πεδίο, στηρίζοντας άτομα και οικογένειες που βιώνουν ή απειλούνται από την ακραία φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό. Μέσα από τη διανομή πακέτων βασικής διατροφής και ειδών πρώτης ανάγκης, η δράση στοχεύει να φτάσει σε ευάλωτες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα. Ξεκινώντας από την Πάτρα και συνεχίζοντας στην Αθήνα, συνολικά 630 πακέτα προσφέρθηκαν σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη, με τη συμμετοχή και εθελοντική συμβολή των εργαζομένων της εταιρείας.
Παράλληλα, στο πρόγραμμα εντάσσεται η δράση «Μαθαίνουμε Διατροφή», που εστιάζει στην εκπαίδευση γύρω από τη σωστή διατροφή και την υγεία. Η πρώτη δράση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της εταιρείας, με τους εργαζόμενους να ενημερώνονται για πρακτικούς τρόπους βελτίωσης της καθημερινής τους διατροφής, μέσα από μια βιωματική εμπειρία με τον σεφ Πέτρο Συρίγο.






































