Πάνω στην ώρα για τη νέα σεζόν, η Sonos συνεργάζεται με την
Liverpool FC για να αναβαθμίσουν την ηχητική εμπειρία του ποδοσφαίρου στο Anfield -την έδρα της ομάδας- αλλά και στους εκατομμύρια οπαδούς της ανά τον κόσμο. Με πάθος για δυνατό ήχο που τον ζεις, το brand προσφέρει προϊόντα και ηχητικό περιεχόμενο που αναδεικνύουν το παιχνίδι και εισάγουν τους οπαδούς στον ρυθμό του αθλήματος -και της ομάδας- που αγαπούν. Αυτή είναι η πρώτη
συνεργασία της Sonos με αθλητική ομάδα, καθώς το brand θέλει να προσφέρει εμπειρίες που κάνουν την ακρόαση πιο εύκολη και πιο διασκεδαστική, μέσα και έξω από το σπίτι.
“Ο ήχος ήταν πάντα ένα σημαντικό στοιχείο των αθλημάτων. Εμφυσά ενέργεια σε κάθε παιχνίδι, είτε πρόκειται για τη μουσική που ακούν οι αθλητές καθώς ετοιμάζονται για έναν αγώνα, είτε για τις δονήσεις από τους οπαδούς στις εξέδρες, ή για την απόλαυση μιας γηπεδικής εμπειρίας στο σπίτι,” σχολιάζει ο Pete Pedersen, VP of Marketing, Sonos.