9)Το WhatsApp και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ανακοινώνουν τη συνεργασία τους

Το WhatsApp ανακοινώνει μια νέα συνεργασία με το «παιδί
θαύμα» του μπάσκετ Γιάννη Αντετοκούνμπο, φόργουορντ των Μιλγουόκι Μπακς και MVP του NBA All-Star για το 2021. Ο Αντετοκούνμπο είναι ο πρώτος παγκόσμιος συνεργάτης του WhatsApp και το NBA All-Star Weekend στο Κλίβελαντ – το έκτο κατά σειρά All-Star Game στη καριέρα του Αντετοκούνμπο – είναι απλώς η αρχή για αυτήν τη συνεργασία που θα αποκαλυφθεί σιγά σιγά με τον καιρό.
Η ιστορία του εκφράζει το ήθος της παγκόσμιας σύνδεσης και της κοινότητας: γεννημένος από νιγηριανούς γονείς στην Αθήνα, ο Αντετοκούνμπο κυριάρχησε στο αμερικανικό μπάσκετ και έγινε
σύμβολο ελπίδας και θετικότητας για τους φαν του αθλήματος σε όλο τον κόσμο. Ένας άνθρωπος, συνονθύλευμα πολλών χωρών, που είναι περήφανος για τη καταγωγή και την ταυτότητά του, ο Αντετοκούνμπο εκμεταλλεύεται την απίστευτη δύναμη που παρέχει το WhatsApp παραμένοντας κοντά στις ρίζες του και κρατώντας την αγάπη της οικογένειάς του στην καρδιά του, μια παγκόσμια εμπειρία που μοιράζονται οι περισσότεροι από 2 δισεκατομμύρια χρήστες της εφαρμογής σε περισσότερες από 180 χώρες.

2 8εμα

Η Amazon Web Services δημιουργεί Τοπική Ζώνη στην Αθήνα

Στην Αθήνα θα δημιουργηθεί η πρώτη Τοπική Ζώνη της Amazon Web Services (AWS) στην Ελλάδα. Η AWS, η πιο πλήρης και ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα υπολογιστικού νέφους (cloud) στον κόσμο, ανακοίνωσε τον σχεδιασμό της για τη δημιουργία νέων Τοπικών Ζωνών σε 32 μητροπολιτικές περιοχές σε 26 χώρες, σε συνέχεια της ολοκλήρωσης των πρώτων 16 Τοπικών Ζωνών  στις ΗΠΑ. Οι Τοπικές Ζώνες είναι ένας τύπος υποδομής της AWS που τοποθετεί την υπολογιστική ισχύ, την αποθήκευση δεδομένων, τις βάσεις δεδομένων και άλλες υπηρεσίες πιο κοντά σε μεγάλα αστικά, βιομηχανικά και τεχνολογικά κέντρα. Επιτρέπουν στους πελάτες της AWS να αναπτύσσουν εφαρμογές που απαιτούν πολύ γρήγορες αποκρίσεις (latency), κάτω των δέκα χιλιοστών του δευτερολέπτου, κοντά στους τελικούς χρήστες. Εξασφαλίζουν έτσι μία απρόσκοπτη εμπειρία για εφαρμογές όπως gaming σε πραγματικό χρόνο, δημιουργία περιεχομένου πολυμέσων και ψυχαγωγίας, ζωντανή ροή βίντεο, προσομοιώσεις, εφαρμογές επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, μηχανικής μάθησης κ.ά.