κέᾰρ όπως λέμε… καρδιά!

 H Υπατία Μητσάτσου, Founder & CEO της κέᾰρ®, μας μίλησε για την εταιρία φυτικών καλλυντικών της οποίας όλα τα προϊόντα έχουν βραβευτεί!  

κέᾰρ®: Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρίας; Τι σας ώθησε στη δημιουργία της και πώς εμπνευστήκατε το πρωτότυπο όνομά της;

κέᾰρ® είναι η καρδιά στα αρχαία ελληνικά, ένας όρος – μια λέξη – που εκφράζει στη γλώσσα μας εκτός από την αγάπη, το πάθος, αλλά και την αφοσίωση στο σκοπό και το στόχο.
Αυτό που μας κινητοποίησε ήταν αυτή ακριβώς η ιστορία και η ενέργεια του τόπου μας, το καθαρό Φως του ήλιου, η πολυποίκιλη Φύση της, οι μυρωδιές που γεμίζουν τον αέρα και σε ταξιδεύουν.

Αυτό το πάθος και η αγάπη μας για την ιστορία, τη Φύση και τα προϊόντα της Γης μας, ήταν το κίνητρο να κάνουμε το όνειρό μας πραγματικότητα. Να βάλουμε και εμείς λίγη από την ενέργειά μας για να προβάλλουμε τις αρετές της χώρας μας – ιδιαίτερα στο εξωτερικό – μέσα από μοναδικά και πρωτότυπα προϊόντα: αυτά της προσωπικής φροντίδας και ευεξίας. Γιατί τα προϊόντα της κέᾰρ® βασίζονται στις πρώτες ιστορικά καταγεγραμμένες φόρμουλες περιποίησης της επιδερμίδας, στα πρώτα αρχαία ελληνικά καλλυντικά.

Τα προϊόντα της κέᾰρ® είναι το αποτέλεσμα διεξοδικού σχεδιασμού και έρευνας του παρελθόντος, καθώς η δύναμη της Φύσης ποτέ δεν χάνεται. Βασίζονται σε αρχαίες ελληνικές καλλυντικές φόρμουλες, που αναφέρονται σε αρχαία κείμενα. Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά
βότανα και αιθέρια έλαια, καταφέραμε να συνδυάσουμε το αρχαίο με το μοντέρνο, σε ένα εξαιρετικό, μοναδικό, αγνό και αποτελεσματικό προϊόν. Υπάρχει λοιπόν μία διαχρονικότητα στα προϊόντα που οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν για την προσωπική τους φροντίδα. Εμείς καταφέραμε να τα προσαρμόσουμε στο σήμερα, χωρίς να μειώνουμε την αγνότητα και την αποτελεσματικότητά τους.

Θέλοντας να ξεφύγουμε από την πεπατημένη, δημιουργήσαμε προϊόντα που σέβονται την υγεία της επιδερμίδας, είναι απολύτως φυσικά, χωρίς τοξικά και συντηρητικά και παράγονται σε πιστοποιημένα εργαστήρια αποκλειστικά από τοπικές πρώτες ύλες. Παράλληλα εκφράζουν απόλυτα τις τάσεις της ομορφιάς σήμερα: είναι πολυ-λειτουργικά, απευθύνονται σε όλα τα φύλα, ηλικίες, τύπους και τόνους δέρματος, άνυδρα, cruelty-free και eco-friendly.

Υπατία: Το όνομά σας μας παραπέμπει στην αρχαιότητα, στη σπουδαία νεοπλατωνική φιλόσοφο… Από μικρή ηλικία ενδιαφερθήκατε για τις βαθιές ρίζες μας, εντρυφώντας στην ιστορία; Τι σας κέντριζε περισσότερο το ενδιαφέρον;

Πράγματι, το όνομα μου κουβαλάει” μια ιστορία αιώνων μιας γυναίκας που έλαμψε σε μια δύσκολη εποχή. Τρέφω μεγάλο θαυμασμό για αυτήν, που είναι η μοναδική γυναίκα φιλόσοφος που διαθέτει η ελληνική ιστορία.

Με γοήτευε αυτή η ιστορία, γιατί πάνω από όλα ήταν γυναίκα! Και ναι, χάρη σε αυτό το όνομα, αγάπησα την ιστορία μας και μπόρεσα μέσα από αυτήν να ανακαλύψω κάτι μαγικό: τις πρώτες “συνταγές” καλλυντικών που είχαν οι γυναίκες εκείνης της εποχής – ή τα πρώτα ελληνικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας. Αλλά δεν έμεινα μόνο εκεί – μπόρεσα να τις προσαρμόσω σε φόρμουλες για την ευεξία, ή – όπως το λέμε σήμερα – wellness! Αυτό που είναι απίστευτο, είναι το πόσο μπροστά ήταν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Γιατί αυτές οι φόρμουλες αυτή τη στιγμή εκφράζουν ό,τι πιο trendy και νέο στην ομορφιά! Sustainable, unisex, waterless, multipurpose, all skin tones, και 100% natural και γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι.

Ο κόσμος της ομορφιάς, της αυτοφροντίδας και της ευεξίας σας φαινόταν πάντα ελκυστικός;

Ήμουν πάντα από τις “δύσκολες” καταναλώτριες, αυτές που πάντα έψαχναν το πιο αγνό προϊόν, αυτό που θα “σέβεται” και εμένα και το απαιτητικό μου δέρμα, αλλά και το περιβάλλον – καθότι το background μου επαγγελματικά είχε να κάνει με την περιβαλλοντική εκπαίδευση της νέας γενιάς. Έψαχνα προϊόντα που να συνδυάζουν την απλότητα με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα.

Και όταν ξαφνικά κάτι από αυτά άλλαζε, τότε απογοητευόμουν. Γιατί όταν έχεις ένα καλό προϊόν να συμβιβάσεις κάτι; Έτσι, λοιπόν, όταν αποφάσισα να κάνω κάτι που θα προβάλλει τη
χώρα μου και τις αρετές της – όπως είναι η ομορφιά – δεσμεύτηκα και εγώ αλλά και η ομάδα μου, να μην συμβιβάσουμε ποτέ την ποιότητα για την ποσότητα. Απλά, αγνά, εξαιρετικά ποιοτικά και αποτελεσματικά – αυτά είναι τα προϊόντα της κέᾰρ®!

Μεγάλωσα σε μία χώρα που το φως του ήλιου είναι λαμπρό. Οι θάλασσες έχουν κρυστάλλινα και γαλαζοπράσινα νερά, τα γεωργικά προϊόντα είναι πάντα φρέσκα και γευστικά και οι μυρωδιές των βοτάνων γεμίζουν τον αέρα όλες τις εποχές του χρόνου. Σε μια χώρα με μία σπουδαία ιστορία. Στη χώρα  της φιλοσοφίας, της επιστήμης, της τέχνης και της δημοκρατίας. Με αρχές την αρετή, την αριστεία και τη μετριοπάθεια.

Πάνω από όλα όμως, αισθάνομαι ευγνώμων για όλα αυτά που μας καθορίζουν σήμερα ως Έλληνες. Αισθάνομαι περήφανη που και εγώ είμαι μία από τους πολλούς που μεταδίδω τις αρχές και τις αξίες που περιγράφει η ιστορία του τόπου μας. Αρχές όπως το φιλότιμο, η αρετή, και η ειλικρίνεια, και αξίες όπως το ήθος, η αξιοπρέπεια, η φιλοξενία, η αγάπη και το πάθος σε όλα όσα θέλουμε να κατακτήσουμε. Αυτή είναι η καρδιά της χώρας μας.
 
Τα προϊόντα της κέᾰρ έχουν βραβευτεί! Πιστεύατε όταν “χτίζατε” το brand σας ότι η αναγνώριση και η επιβράβευση θα έρθει σύντομα; Ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας των προϊόντων σας;

Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανες – και τονίζω το “υπερήφανες” διότι το brand κέᾰρ® είναι αμιγώς γυναικεία εταιρία, γιατί έχουν βραβευθεί ΟΛΑ μας τα προϊόντα! Κάποια μάλιστα δυο και τρεις φορές. Ίσως κάποιοι να μην γνωρίζουν τα βραβεία αυτά.

Αλλά εάν τα ψάξουν, θα ανακαλύψουν ότι πρόκειται για διεθνή βραβεία που είναι ανεξάρτητα, δεν δέχονται χορηγίες ή διαφημίσεις και απονέμονται σε skincare προϊόντα αποκλειστικά και μόνο λόγω της αξίας τους! Με άλλα λόγια, πετύχαμε να αναγνωριστούμε από ανεξάρτητους διεθνείς φορείς λόγω της ποιότητας, της αγνότητας και της αποτελεσματικότητας των προϊόντων μας. Λόγω της “διαφάνειας”, της “εντιμότητας” των προϊόντων μας. Και αυτό δεσμευόμαστε να μην το αλλάξουμε!

Επόμενα σχέδια; Τι νέο να περιμένουμε;

Η κέᾰρ®, ως “εκπρόσωπος” της αρχαίας μας κληρονομιάς ομορφιάς – εάν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτόν τον όρο – ανοίγει τα φτερά της σε νέες αγορές: στο Ισραήλ, τη Γερμανία, την Αυστρία, τη Σιγκαπούρη, τη Μεγάλη Βρετανία, αλλά και τον Καναδά, καθώς και σε μεγάλες online πλατφόρμες.

Η δυναμική της χώρας μας, καθώς και το γεγονός ότι αυτά τα τόσο “παλιά” προϊόντα είναι ταυτόχρονα και τόσο επίκαιρα, δημιουργεί μία μοναδική δυνατότητα να αποδείξουμε ότι έχουμε ακόμα πολλά να προσφέρουμε παγκόσμια!