Οι απολαυστικές καμπάνιες του DUO με την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας 4WiseMonkeys

Οι καμπάνιες του DUO με την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρείας 4WiseMonkeys απέσπασαν με το σπαθί τους 2 Platinum, 4 Gold & 2 Silver βραβεία, στα Social Media Awards 2022. To DUO κατέκτησε επίσης τη 2 η θέση στην κατηγορία Social Media Brand of the Year και την 4 η θέση στην κατηγορία Social Media Brand of the Decade.

Κοινωνικό Πείραμα – «Ο σεβασμός ξεκινά από τον αυτοσεβασμό»
Ένα κοινωνικό πείραμα στο δημοφιλές dating app με DUO (#δυο) πράκτορες αρκεί για να πιάσουμε τον παλμό των νέων απέναντι στο εξής πολυδιάστατο disclaimer «θα βρεθούμε, αλλά να ξέρεις δεν χρησιμοποιώ προφυλακτικό» και μάλιστα λίγο πριν την επίμαχη συνάντηση με το ηλεκτρονικό ταίρι τους… Ο ιδανικός άντρας και η τέλεια γυναίκα (όπως μπορεί να ορίζονται) φλερτάρουν με αληθινούς χρήστες μέχρι να τους αποκαλύψουν ότι δεν είναι καθόλου φαν του προφυλακτικού. Άλλοι χρήστες είναι δεκτικοί απέναντι σ’ αυτή τη δήλωση – βόμβα, άλλοι είναι κατηγορηματικοί. Το DUO επιβράβευσε για την
στάση τους όσους απάντησαν «όχι χωρίς προφυλακτικό», δωρίζοντάς τους τα αγαπημένα
τους προϊόντα για το «δώρο» που κάνουν στον εαυτό τους. Ο στόχος της καμπάνιας ήταν
να διερευνηθεί η αντιμετώπιση των νέων στο ζήτημα του προφυλακτικού σε μια instant
ηλεκτρονική γνωριμία.

 

Unlock Pleasure
Το DUO προσκάλεσε αληθινά ζευγάρια να πάρουν μέρος σε μία έρευνα ΑΙ τεχνολογίας βιομετρικών και να μιλήσουν ανοιχτά για τις σεξουαλικές τους επιθυμίες, τις οποίες μπορεί και οι ίδιοι να μην είχαν ανακαλύψει για τον εαυτό τους. Μέσω του facial expression coding, καταγράφηκαν οι αντιδράσεις των συμμετεχόντων σε συγκεκριμένα ερεθίσματα, που σχετίζονταν με τις σεξουαλικές προτιμήσεις. Ο στόχος στην καμπάνια Unlock Pleasure ήταν
να απενοχοποιηθούν οι σεξουαλικές ανάγκες των ατόμων και να νιώσουν την άνεση να
μοιραστούν τα θέλω τους με το ταίρι τους.

.