#tiktokmademebuyit: η essence προκαλεί μια ευφορία ομορφιάς

Για την essence το σλόγκαν είναι: “Κάντε την ομορφιά διασκέδαση”! Και ποιο άλλο μπορεί να είναι το καλύτερο μέρος για να το πετύχεις αυτό αν όχι το TikTok; Η πλατφόρμα σηματοδοτεί την αυθεντικότητα, τη χαρά και τη δημιουργικότητα – κάτι που την κάνει ιδανική για την essence. Η essence είναι ενεργή στο TikTok με πρωτότυπο περιεχόμενο από το 2019 και από τότε έχει γίνει η αγαπημένη της κοινότητας. Και ποιο είναι το No. 1 προϊόν που έχει γίνει viral; Το essence JUICY BOMB shiny lip gloss. Η essence κέρδισε ακόμη και το Βραβείο TikTok στην κατηγορία «Καλύτερη Απόδοση» για το συγκεκριμένο προϊόν. Αλλά και η I LOVE EXTREME mascara και η BRIGHTEN UP! banana powder είναι επίσης δύο επιτυχημένα παραδείγματα του #tiktokmademebuyit.
Η essence έχει μια εξειδικευμένη στρατηγική στα social media και είναι μέρος της TikTok κοινότητας όπου ο καθένας μπορεί να εμπνεύσει τον άλλο! Και από ότι φαίνεται η στρατηγική αποδίδει: μέσα σε λίγους μήνες η essence ανέβηκε από το νούμερο 14 στους πίνακες του TikTok στο νούμερο 1.