Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου: Συνεχίζει να αναπτύσσεται και να πρωτοπορεί!

Η Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου, συνέχισε την
ανοδική της πορεία, σε μια δύσκολη χρονιά, που έδειξε από νωρίς το πρόσωπο της νέας κρίσης στην ελληνική αγορά.

Προϊόντα υψηλής ποιότητας που επιλέγουν συνειδητά οι καταναλωτές

Η Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου υλοποιεί με συνέπεια,
Στρατηγική που υποστηρίζει τη Βιωσιμότητα μέσω της Καινοτομίας, παράγει και διαθέτει προϊόντα ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας που ξεχωρίζουν, κυρίως όμως, που επιλέγουν οι καταναλωτές συνειδητά. Αυτό δείχνουν οι πωλήσεις της εταιρείας αλλά και τα ευρήματα ερευνών που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια, για τις τάσεις των καταναλωτών, τις προτιμήσεις τους αλλά και τους λόγους που τους οδηγούν στις συγκεκριμένες επιλογές.

Ηγέτης στην αγορά των baby φυλλωδών λαχανικών

Η Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου, επιλέγει να διανύει πορεία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό παραμένοντας με διαφορά ο ηγέτης στην αγορά των baby φυλλωδών λαχανικών, τα οποία παράγει και διαθέτει στην αγορά, μη πλυμένα. Οι λόγοι είναι διακριτοί από την πρώτη ματιά, κρατώντας στα χέρια ένα σακουλάκι με baby φύλλα, “Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου”.
Φρέσκα, με έντονα χρώματα, τα φυλλαράκια στις σαλάτες προσφέρουν μεγαλύτερη διατηρησιμότητα επειδή τυποποιούνται με μηδενική επεξεργασία και φιλοξενούνται
σε σακουλάκια 100% ανακυκλώσιμα, σε μη τροποποιημένο περιβάλλον.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία με εσωτερικές διαδικασίες και πρωτόκολλα διατηρεί τους
δείκτες ποιότητας σε πολύ υψηλό σημείο με την καθημερινότητα των τμημάτων R&D,
Γεωπονίας και Ελέγχου Ποιότητας, συγκεντρωμένα στον στόχο: Κάθε μέρα Ποιότητα!

Τι πέτυχε η εταιρεία το 2022

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς η εταιρεία κατάφερε μεταξύ άλλων να μειώσει σημαντικά το ποσοστό των αζωτούχων λιπασμάτων ενώ ξεκίνησε να αντικαθιστά τα χημικά σκευάσματα με βιολογικά.

Ειδικότερα, η Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου πέτυχε:

– Μείωση -25% των αζωτούχων λιπασμάτων (στη διετία 2020 – 2022).
– Μηδενικά υπολείμματα φυτοπροστατευτικών προϊόντων στα φύλλα baby σπανακιού (στο 95% της λήψης δειγμάτων του 2022).
– Έναρξη αντικατάστασης χημικών σκευασμάτων με χημικά βιολογικά.
– Σταδιακή ενσωμάτωση τεχνικών Agro 4.0 (Νέα τεχνολογία – Μαθηματικά μοντέλα –
Βig data analysis).
– Κάθε μέρα Αναλύσεις (περισσότερες από 350/ έτος).
– Συνεργασία με το Α.Π.Θ. (Γεωπονική Σχολή), σε εφαρμογές πρωτοκόλλων αξιολόγησης βιολογικών σκευασμάτων για χρήση στις καλλιέργειες.

Ακόμη…

• Αύξηση Πωλήσεων Συνολικά (σε όγκο), συσκευασμένων baby φύλλων | +14%
• Αύξηση Πωλήσεων Συνολικά (σε αξία) | +16%
• Αύξηση Πωλήσεων ho.re.ca. (σε όγκο) | +51%
• Μερίδιο αγοράς (σε αξία) μη-πλυμένων baby φύλλων στη λιανική (IRI data) 82%
(+9% σε σχέση με το 2021).

Tα πλάνα της εταιρείας για το 2023 περιλαμβάνουν:

• Επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας στον πρωτογενή τομέα (νέα θερμοκήπια)
• Εκσυγχρονισμός της αγροτικής παραγωγής με χρήση τεχνολογιών Agro 4.0
• Ψηφιακός μετασχηματισμός όλων των τμημάτων της επιχείρησης
• Πράσινη μετάβαση όλης της παραγωγικής διαδικασίας (πρωτογενή και
μεταποίηση)

Ποιοτική υπεροχή & σημαντικές επενδύσεις

Σύμφωνα με στοιχεία ποιοτικών ερευνών focus groups (ierax research | 07-2022), η ποιότητα, είναι 1ο κριτήριο επιλογής (με διαφορά) των σαλατών “Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου”. Επίσης, όπως φάνηκε αναγνωρίζεται με σαφήνεια η ποιοτική διαφορά μεταξύ φυλλωδών λαχανικών και baby φύλλων, ενώ προτιμώνται οι σαλάτες “Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου” λόγω εμφανούς φρεσκάδας. Επιπλέον, προτιμώνται οι σαλάτες “Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου”, λόγω μεγαλύτερης διατηρησιμότητας του περιεχομένου.

Το Στρατηγικό πλάνο 2023 – 2026 της Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια
του Βεζύρογλου, περιλαμβάνει επενδύσεις των €6.000.000, με τον κύριο όγκο να
κατευθύνεται στην ανάπτυξη και βελτίωση της αγροτικής παραγωγής.

info

Με μία πλήρη γκάμα 11 κωδικών (μονολαχανικά και σαλάτες) στη λιανική, και 14 στη
χονδρική, τα προϊόντα Βεζύρογλου διατίθενται από δύο κανάλια διανομής πανελλαδικά.
Μέσω των μεγάλων αλυσίδων λιανικής και μέσω κεντρικών αγορών Αθήνας και
Θεσσαλονίκης, σε όλη την Ελλάδα σε μικρότερα καταστήματα, μανάβικα αλλά και στο
ho.re.ca. δίκτυο (εστίαση).