Boutari: Η τέχνη της οινοποιίας την επόμενη μέρα

Η νέα σελίδα για την Boutari που παρουσιάστηκε σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση την Τρίτη 2 Μαΐου στο Gazarte σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και συνεργάτες της Οινοποιίας ήταν αφιερωμένη στην καινούργια εποχή που ανατέλλει για την ιστορική μάρκα κρασιού.
Με όραμα τη διατήρηση της κληρονομιάς του ονόματος Boutari και την περαιτέρω ανάπτυξή του, οι νέοι βασικοί επενδυτές, Ηλίας Γεωργιάδης, CEO του Ομίλου Sterner Stenhus και Θωμάς Γεωργιάδης CFO του Ομίλου και Πρόεδρος των Ελληνικών Οινοποιείων μίλησαν στη δημοσιογράφο Μαρία Νικόλτσιου που παρουσίασε την εκδήλωση για το εγχείρημα και τη δημιουργία μιας υγιούς επιχείρησης που εξελίσσεται και προοδεύει. Στόχος της εταιρίας είναι να διαμορφωθεί σε σημαντικό έργο προστιθέμενης αξίας τόσο για τους πελάτες και τις
τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται, όσο και για τους οινοπαραγωγούς και τους
συνεργάτες της.
«Μια νέα αρχή! Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε να ξαναφέρουμε τη
Boutari εκεί που πρέπει και της αξίζει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό»,
ανέφερε σε δήλωσή του ο Ηλίας Γεωργιάδης. Στην συνέχεια, ο Θωμάς Γεωργιάδης
έκανε λόγο για την πρόκληση της ανάπτυξης που καλείται η νέα εταιρία να αντιμετωπίσει διατηρώντας παράλληλα τη σημαντική κληρονομιά της, ενώ κάλεσε τους συνεργάτες της να γίνουν συνοδοιπόροι στο νέο ταξίδι της. Ο Νίκος Σπέντζας, CEO της Ελληνικά Οινοποιεία, παρουσίασε τα βασικά βήματα για να γίνει το όραμα των δύο βασικών επενδυτών πράξη και δήλωσε ότι «Βασικός πυλώνας του στρατηγικού πλάνου είναι η ανάπτυξη του κωδικολογίου της εταιρίας έτσι ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των καταναλωτών καθώς και η ανανέωση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων.