To μεγαλύτερο έργο αποκατάστασης των ωκεανών στον κόσμο!

Η  URB είναι μία εταιρεία ανάπτυξης βιώσιμων πόλεων που έχει στόχο να υπογράψει  το «μεγαλύτερο έργο για τη διατήρηση της ζωής των ωκεανών στον κόσμο»!

Η εταιρία είναι γνωστή για την ανάπτυξη κλιματικά ουδέτερων και έξυπνων πόλεων που έχουν στόχο την αντιμετώπιση του υπερπληθυσμού, της αστικοποίησης και των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.

Με το βλέμμα στραμμένο στο Ντουμπάι, η εταιρία παρουσίασε το έργο «Dubai Reefs». Πρόκειται για μια πλωτή κοινότητα που θα φιλοξενεί σπίτια, καταστήματα, εκπαιδευτικές και ερευνητικές εγκαταστάσεις. Ουσιαστικά μιλάμε για έναν τεχνητό ύφαλο 77 τετραγωνικών μιλίων που θα μπορούσε να αποτελέσει σπίτι για περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο κοράλλια και 100 εκατομμύρια δέντρα μαγκρόβιου δάσους!

Στο κέντρο του έργου θα βρίσκεται ένα θαλάσσιο Ινστιτούτο, αφιερωμένο στην έρευνα των ωκεανών και την προστασία του παράκτιου περιβάλλοντος. Το ινστιτούτο θα προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα που θα αφορούν στη θαλάσσια προστασία.

Θα γίνει το Ντουμπάι παγκόσμιο κέντρο οικοτουρισμού;

Με το «Dubai Reefs», η URB επιδιώκει να κάνει το Ντουμπάι ένα κέντρο της θαλάσσιας έρευνας, της οικολογικής ανάπλασης και του οικοτουρισμού παγκοσμίως.

«Η υγεία των πόλεών μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υγεία των ωκεανών μας» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της URB Baharash Bagherian και επισήμανε ότι «το Dubai Reefs στοχεύει να γίνει ένα σχέδιο για τη διατήρηση της θάλασσας, τον οικοτουρισμό και τη ζωή στον ωκεανό».

100% ανανεώσιμη ενέργεια

Όταν ολοκληρωθεί το έργο θα τροφοδοτείται από 100% ανανεώσιμη ενέργεια, αξιοποιώντας ως πηγές τον ήλιο, το νερό και το κύμα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα μπορούσαν να δημιουργηθούν μέχρι και 30.000 θέσεις εργασίας. «Θα γίνει ένας μοναδικός ανθεκτικός προορισμός που θα παρέχει ασφάλεια τροφίμων και ενέργεια από τον ωκεανό, ενώ παράλληλα θα ενισχύει μια πιο πράσινη οικονομία» σύμφωνα με τον Baharash Bagherian.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2040. Οι προκλήσεις για την ολοκλήρωσή του όμως είναι πολλές, καθώς τα κεφάλαια θα πρέπει να αντληθούν εξ ολοκλήρου από ιδιώτες. Επιπλέον, η πρόσβαση στην πλωτή πόλη θα πρέπει να είναι προσβάσιμη από ανθρώπους όλων των εισοδηματικών επιπέδων.