efood: Προσφορά κοντόληκτων προϊόντων μέσω του efood market, για τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων

Τον Μάρτιο 2024, το efood, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων, ξεκίνησαν την πρωτοβουλία για την παροχή κοντόληκτων προϊόντων σε συσσίτια και ιδρύματα, με στόχο την έμπρακτη βοήθεια σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Με την ολοκλήρωση των πρώτων 6 μηνών, από την έναρξη του προγράμματος, έχουν ήδη διανεμηθεί, μέσω του efood market, 5,690 κιλά τροφίμων σε 11.205 συνανθρώπους μας, στηρίζοντας τη δράση 16 ιδρυμάτων.

Αποσκοπώντας στην ενίσχυση της κοινωνικής προσφοράς του, το efood, μέσα από το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ‘Love Delivered’, ανέλαβε την πρωτοβουλία να διαθέτει, κάθε μήνα, κοντόληκτα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε συσσίτια και ιδρύματα που υποστηρίζουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Μέσα από αυτή την ενέργεια, επιδιώκεται η μείωση της σπατάλης τροφίμων, μετατρέποντας προϊόντα, που θα μπορούσαν να απορριφθούν, σε πολύτιμους πόρους για όσους τα χρειάζονται.