6)Το ArGOODaki των Goody’s Burger House γιόρτασε τα 20 χρόνια του στηρίζοντας παιδιά & νέους με κινητικές και νοητικές δυσκολίες, σε όλη την Ελλάδα

To ArGOODaki των Goody’s Burger House γιόρτασε φέτος 20 χρόνια προσφοράς, ενισχύοντας 4 ειδικούς φορείς σε όλη την Ελλάδα, οι οποίοι στηρίζουν παιδιά και νέους με κινητικές και νοητικές δυσκολίες, που θέλουν να κάνουν πραγματικότητα το όνειρό τους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Για να πετύχει τον στόχο του, ένωσε τις δυνάμεις του με δύο Ολυμπιονίκες: τον χρυσό Ολυμπιονίκη του άλματος εις μήκος, Μίλτο Τεντόγλου και τον χάλκινο Παραολυμπιονίκη κολύμβησης, Αντώνη Τσαπατάκη, οι οποίοι μέσω της Χριστουγεννιάτικης εκστρατείας με τίτλο «Η σκυτάλη περνά στα χέρια σου, για να φτάσει η αγάπη παντού» πέρασαν τη σκυτάλη της συμμετοχής σε όλους μας, μεταφέροντας παράλληλα ένα ισχυρό μήνυμα αγάπης και υποστήριξης.
Με τη βοήθεια όλων, το ArGOODaki ολοκλήρωσε το φετινό του έργο και ταξίδεψε πρόσφατα σε όλη την Ελλάδα, ώστε να προσφέρει απαραίτητο εξοπλισμό στους 4 ειδικούς φορείς: τον αθλητικό σύλλογο Α.με.Α. «Ιωνάς» της Αθήνας, τον αθλητικό σύλλογο Α.με.Α. «Αετοί Θεσσαλονίκης», το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «Κ.Η.Φ.Α.ΑΜ.Ε.Α.» των Χανίων και τον αθλητικό σύλλογο Α.με.Α. «Πύρρος» των Ιωαννίνων.

2 8ema

κατηγορία

press room

λεζάντα: Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Promotions Head Eurolife FFH, Τατιάνα Δικαστοπούλου, Deputy General Marketing & Business Development Manager Eurolife FFH, Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist Eurolife FFH, Νίκος Τριανταφύλλου, Digital Account Manager Sleed

Σημαντικές διακρίσεις για τη Eurolife FFH στα Digital Finance Awards

Κατά τη φετινή διοργάνωση των Digital Finance Awards, η Eurolife FFH κατάφερε να διακριθεί σε τέσσερις κατηγορίες, αποσπώντας σε κάθε μία το Gold Award. Η Eurolife FFH απέσπασε το Gold Award στην κατηγορία “Best Use of Technology for Claims” για το portal EurolifeConnect και τις δυνατότητες που προσφέρει στα e-Claims ομαδικών ασφαλιστηρίων. Διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, το portal είναι εύστοχα σχεδιασμένο ώστε να εξασφαλίζει άριστη εμπειρία χρήσης. Αντίστοιχα, η Eurolife FFH κέρδισε, μαζί με τη Sleed, τo Gold Award στις ακόλουθες κατηγορίες: “Best Digital Initiative for Life” για τον καινοτόμο ψηφιακό χώρο More Life, ένα ψηφιακό οικοσύστημα με πλούσια θεματολογία για την υγεία, την άσκηση, την ψυχική ευεξία και τη διατροφή, “Best Digital Initiative for Life Products” για το My Investment Plan, το επενδυτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, δημιουργώντας αξία για ένα καλύτερο αύριο, και “Best Digital Marketing / Social Media Initiative” για το rebranding του εταιρικού της blog, το οποίο δίνει στους αναγνώστες του χρήσιμες πληροφορίες για το πώς θα προστατεύσουν όσα έχουν αξία για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους.