ArtTok: Η νέα κοινότητα influencers που μπαίνει στο beauty influencer marketing
Μία νέα ομάδα influencers του TikTok έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των brands. Πρόκειται για τους art influencers, το πρώτο brand που στράφηκε στο ArtTok ήταν η Eos, με αφορμή την προώθηση μιας νέας καμπάνιας lip balm.
Στην καμπάνια πήραν μέρος 11 art influencers, μεταξύ των οποίων οι Devon Rodriguez, Audrey Hopkins, Ashley Xu και Thomas Johnson. Η καμπάνια ξεκίνησε στις 6 Απριλίου.
“Αυτή η καμπάνια αποδεικνύει ότι η εταιρεία μας υιοθετεί διαφορετικές προσεγγίσεις με σκοπό να κρατάμε το κοινό μας σε εγρήγορση, να προσφέρουμε φρέσκο περιεχόμενο και να προσεγγίζουμε νέους πελάτες”, δήλωσε ο Soyoung Kang, CMO της Eos, συμπληρώνοντας ότι “το ο hashtag #eosflavorlab έφτασε τα 20 εκατομμύρια views. Το περιεχόμενο που επιβραβεύεται από το κοινό είναι αυτό που έχει τη μεγαλύτερη απήχηση, και αυτό δεν εξαρτάται άμεσα από το πόσους followers έχει ο κάθε influencer”. Για την καμπάνια, κάθε influencer δημιούργησε ένα βίντεο με το δικό του προσωπικό στυλ.
Το TikTok αποτελεί προτεραιότητα για την Eos, που θα επενδύσει το 15% του marketing budget της στην πλατφόρμα για το 2021. Έχει επωφεληθεί και από μη πληρωμένες αναρτήσεις.
Για παράδειγμα, οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 2500% όταν η TikTok influencer Carly Joy πρότεινε στους followers της τον αφρό ξυρίσματος του brand, σε ένα βίντεο που έγινε viral τον Φεβρουάριο.
Το βίντεο είχε 19 εκατομμύρια views και 5 εκατομμύρια likes. Μετά από αυτό, το brand ξεκίνησε μαζί της επίσημη συνεργασία και λάνσαρε μια νέα σειρά προϊόντων, βασισμένη στο αρχικό βίντεο.