Οι μάρκες ομορφιάς χρησιμοποιούν απορρίμματα τροφίμων για να αποδείξουν τη σημασία που έχει για εκείνες η βιωσιμότητα.
Τον Απρίλιο, το sustainable brand περιποίησης δέρματος Circumference κυκλοφόρησε ένα καθαριστικό με εκχύλισμα φύλλων ελιάς, που προέρχεται απευθείας από φύλλα που απομένουν κατά τη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου. Η Circumference συνεργάστηκε με την εταιρεία ελαιολάδου Brightland και χρησιμοποίησε υπολείμματα από τα αγροκτήματά της στην Καλιφόρνια. Η Farmacy ακολούθησε επίσης την ίδια τάση, λανσάροντας τον Απρίλιο το δικό της καθαριστικό, στη σύνθεση του οποίου υπάρχει εκχύλισμα μήλων, το οποίο επεξεργάζεται και προετοιμάζει για καλλυντική χρήση πριν το στείλει στο Farmacy.
«Οι εταιρείες του κλάδου, το έκαναν ήδη αυτό εδώ και καιρό αλλά κανείς δεν μιλούσε γι ‘αυτό», δήλωσε η Kseniya Popova, διευθύντρια έρευνας και ανάπτυξης της Farmacy, υπογραμμίζοντας ότι «τώρα ενημερωνόμαστε περισσότερο και θέλουμε να το κάνουμε περισσότερο».
Ενώ η χρήση των food waste ως συστατικών, μπορεί να έχει νόημα για τα zero-waste brand, υπάρχουν ενδείξεις, που υποδηλώνουν ότι, οι εταιρείες που το κάνουν αυτό, θα συνέβαλλαν ουσιαστικά στην βιωσιμότητα. Ενα βασικό πλεονέκτημα είναι ότι η χρήση υπολειμμάτων τροφίμων είναι οικονομική. Εκπρόσωπος της Farmacy δήλωσε ότι, συνήθως, ο προμηθευτής παρέχει τα απόβλητα είτε δωρεάν είτε με ονομαστική χρέωση, ενώ η εταιρεία πληρώνει τα έξοδα επεξεργασίας και αποστολής.
«Οι έμποροι λιανικής πώλησης, τα ΜΜΕ και οι influencers αναζητούν τρόπους για να εκφράσουν τον όρο βιωσιμότητα και όλοι θέλουν να μιλήσουν για την αειφορία μέσα στην ομορφιά», δήλωσε ο Chris Kim, COO και επικεφαλής αειφορίας της Circumference.
“Η βιωσιμότητα δεν αφορά μόνο την ανακύκλωση συσκευασιών, αλλά και την κατανόηση της ιδέας των μηδενικών αποβλήτων. Είναι μια απλή ιστορία για τον καθένα να κατανοήσει και να ερμηνεύσει.”