Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Honda επινόησαν μια νέα πρόταση για το εσωτερικό του υβριδικού HR-V επόμενης γενιάς. Το νέο μοντέλο επιτυγχάνει ανώτερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact B-SUV.
Το χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στο συνολικό περιβάλλον της καμπίνας για τους επιβάτες είναι το σύστημα διάχυσης αέρα (Air Diffusion System). Το σύστημα εισάγει μια νέα ιδέα στον τομέα του κλιματισμού, με αεραγωγούς σχήματος L να βρίσκονται ψηλά στις άκρες του ταμπλό, παρέχοντας σε όλους τους επιβάτες την τονωτική επίδραση που έχει το φυσικό αεράκι.
“Αυτή η ιδέα γεννήθηκε μέσα από το concept να αξιοποιήσουμε την επίδραση του φωτός και του αέρα για να βελτιώσουμε την ευεξία των επιβατών“, δήλωσε ο Yoshitomo Ihashi, Honda Large Project. “Αυτή η νέα διαμόρφωση εξαερισμού επιλύει μια δυσλειτουργία στα παραδοσιακά συστήματα εξαερισμού, όπου οι επιβάτες συχνά αισθάνονται άβολα με τον αέρα που ρέει απευθείας πάνω τους. Το αποτέλεσμα είναι μια αίσθηση ευεξίας με ένα πιο άνετο εσωτερικό περιβάλλον για όλους τους επιβάτες.”
Υπάρχει ένας επιλογέας για την εναλλαγή μεταξύ 3 προγραμμάτων – η κανονική έξοδος με ροή αέρα προς τα εμπρός, το Air Diffusion System που δημιουργεί μια νέα ήπια ροή και το κλείστρο που την διακόπτει. Όταν επιλέγεται το Air Diffusion System, μια διακριτική και ήπια ροή αέρα κατευθύνεται προς τα πλευρικά παράθυρα. Ο αέρας ταξιδεύει επίσης προς την οροφή και δεν επηρεάζει άμεσα τους επιβάτες. Η θερμότητα που εκπέμπεται από τα πλαϊνά παράθυρα το καλοκαίρι εμποδίζεται από μια κουρτίνα αέρα που σχηματίζεται γύρω από τους επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων, όπως και ο κρύος αέρας κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών διασφαλίζει τη διατήρηση μιας σταθερής εσωτερικής θερμοκρασίας, σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
Κάθε χαρακτηριστικό του εσωτερικού σχεδιασμού στη δομή του cockpit εστιάζει στην επίτευξη μιας αίσθησης ευρυχωρίας και ευελιξίας. Αυτό ξεκινά με τα παράθυρα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν την είσοδο όσο το δυνατόν περισσότερου φωτός, με την εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω να υποστηρίζεται περαιτέρω από την επίπεδη γραμμή του καπό και την απρόσκοπτη ορατότητα που καθιστούν εύκολο τον ακριβή προσδιορισμό της θέσης του οχήματος στο δρόμο.
Οι μηχανικοί της Honda συγκέντρωσαν όλα τα υβριδικά εξαρτήματα μετάδοσης της κίνησης μέσα στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα και τοποθέτησαν το ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Η προέλευση αυτής της προσέγγισης βρίσκεται στην αρχή εξέλιξης «Man-Maximum, Machine-Minimum» (M / M) της Honda, η οποία βασίζεται στην πεποίθηση ότι ο σκοπός της τεχνολογίας και του σχεδιασμού είναι να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών.
Στο πλαίσιο αυτό, τα νέα πίσω καθίσματα είναι τοποθετημένα 30mm πιο πίσω, ενώ συγχρόνως να διαθέτουν μεγαλύτερη κατά δύο μοίρες κλίση σε σύγκριση με της προηγούμενης γενιάς του HR-V. Η θέση των καθισμάτων στο HR-V, που μοιάζει με εκείνη ενός sedan, προσφέρει επιπλέον χώρο 35mm για τα πόδια και τους ώμους σε σύγκριση με τα SUV της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας.
Το HR-V εισάγει καθίσματα που σταθεροποιούν το σώμα και διαθέτουν νέα δομή, αντικαθιστώντας την προηγούμενη διάταξη με ελατήρια. Αυτό βοηθά στην αποφυγή της κόπωσης που εμφανίζεται σε μεγάλα ταξίδια, αυξάνοντας συγχρόνως την άνεση στην καθημερινή χρήση.
Το νέο HR-V e:HEV θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021.