9)Golden Dust: Με τη μαγική της χρυσόσκονη κάνει τα όνειρα πραγματικότητα!

Η Golden Dust γεννήθηκε και άρχισε να ανθίζει μέσα στην κρίση της πανδημίας χάρη στην ενσυναίσθηση, την ποιότητα και τη στρατηγική που τη χαρακτηρίζουν. Η Πηνελόπη Ψαρράκη, Business Coach & Managing Director της Golden Dust μας μίλησε μεταξύ άλλων για τη φιλοσοφία και το όραμά της για την εταιρία.

-Ποιες υπηρεσίες παρέχει η Golden Dust;

H Golden Dust, Premium Consulting Services είναι μία boutique συμβουλευτική εταιρία με tailor made υπηρεσίες στους τομείς της Επικοινωνίας, του Digital Marketing, της Διαφήμισης, των Creative Services, της Εκπαίδευσης και του Business Coaching.

Golden Dust: Πώς εμπνευστήκατε το όνομά της και ποια είναι η φιλοσοφία της;

Για πολλούς επαγγελματίες, μέσα στη δίνη της υπερπροσπάθειας για επιβίωση, κυρίως στα χρόνια της οικονομικής κρίσης που προηγήθηκαν, οράματα όπως εξέλιξη, ανάπτυξη, επιδίωξη υψηλότερων στόχων, δημιουργική διάθεση και χαρά ατόνησαν και έφθιναν. Η Golden Dust με τη «μαγική της χρυσόσκονη» έχει την ικανότητα να ξαναζωντανέψει τα οράματα αυτά και να τα κάνει πραγματικότητα. Η φιλοσοφία μας στηρίζεται στις Αρχές της Θετικής Ψυχολογίας και στο πώς αυτές οι αρχές μπορούν να συνδυαστούν με σύγχρονα business models αλλά και συγκεκριμένες πρακτικές, ώστε να υποστηρίξουν άμεσα και αποτελεσματικά τους επαγγελματίες, τα brands και τις εταιρίες της ελληνικής αγοράς.

-Ποιο είναι το όραμά σας για την εταιρία;

Το όραμά μου για την Golden Dust είναι να βοηθήσει τους Έλληνες επιχειρηματίες καθώς και τα στελέχη της αγοράς να βρουν τη χαρά που κρύβει η δημιουργία, η εξέλιξη και η ανάπτυξη.

Golden Dust γεννήθηκε μέσα στην πανδημία. Τι αντίκτυπο είχε αυτό στην πορεία της;

Ο Ουίνστον Τσώρτσιλ είχε πει «Ποτέ μην αφήσεις μια κρίση να πάει χαμένη». Η πανδημία δυστυχώς προκάλεσε τεράστια ζημία σε πάρα πολλά επίπεδα. Στον τομέα του επιχειρείν ανέδειξε κενά που υπήρχαν στην οργάνωση των επιχειρήσεων, στην εξυπηρέτηση πελατών, στον ψηφιακό μετασχηματισμό καθώς και στη γενικότερη επικοινωνία του κάθε brand με τους καταναλωτές του. Αυτά τα κενά ήρθε να καλύψει η Golden Dust με όλο το εύρος των υπηρεσιών που διαθέτει και, μέχρι στιγμής, ακολουθεί μια εξαιρετική πορεία.

-Αν έπρεπε να χαρακτηρίσετε την Golden Dust με τρεις μόνο λέξεις, ποιες θα ήταν οι πιο αντιπροσωπευτικές και γιατί;

Ενσυναίσθηση, ποιότητα και στρατηγική. Η ενσυναίσθηση, ειδικά εν μέσω πανδημίας, είναι πολύτιμη, αφού οι άνθρωποι της Golden Dust θα πρέπει να μπαίνουμε σχεδόν κυριολεκτικά στη θέση του πελάτη, προκειμένου να μπορούμε να τον βοηθάμε άμεσα, ουσιαστικά και αποτελεσματικά. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι αδιαπραγμάτευτη για μας, καθώς συνδυάζει τη δημιουργικότητα με την απόλυτη επαγγελματική συνέπεια. Τέλος, η χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας προκειμένου να πετύχει τον στόχο του.

-Ποιο είναι το προσωπικό σας μότο;

Το μότο μου είναι ότι «όλα μπορούν να επιτευχθούν αρκεί ο καθένας μας να δουλέψει σκληρά με σεβασμό, πίστη και αγάπη». Είναι πολύ όμορφο οι άνθρωποι να κυνηγάνε τα όνειρά τους, αρκεί να είναι διατεθειμένοι να κοπιάσουν για να τα κάνουν πράξη.

λεζάντα

Πηνελόπη Ψαρράκη, Business Coach & Managing Director της Golden Dust

Της Βένιας Αντωνίου