9)National Postal Worker & Zip Code Day

Η National Postal Worker Day καθιερώθηκε από τους ταχυδρομικούς μεταφορείς της περιοχής του Σιάτλ το 1997 για να τιμήσουν τους συναδέλφους τους.

Η 1η Ιουλίου αναγνωρίζει τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους σε όλη τη χώρα και μας ενθαρρύνει να δείξουμε την εκτίμησή μας σε αυτούς. Να ευχαριστήσουμε τους πολυάριθμους άνδρες και γυναίκες που εργάζονται με συνέπεια και επιμελή εργασία για να παραδώσουν όλη την αλληλογραφία μας. Αυτοί οι εργαζόμενοι υπομένουν μερικές από τις πιο σκληρές συνθήκες εργασίας, αλλά συνεχίζουν να εργάζοντα έξι ημέρες την εβδομάδα.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι περπατούν κατά μέσο όρο 4 έως 8 μίλια την ημέρα μεταφέροντας ένα πλήρες φορτίο γραμμάτων και πακέτων, παραδίδοντάς τα άμεσα σε κάθε παραλήπτη. Ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες, οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι παραδίδουν όλη την εβδομάδα.

 

Η 1η Ιουλίου είναι επίσης αφιερωμένη και στο Zip Code Day, η ιστορία του οποίου έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Πριν τον ταχυδρομικό κώδικα υπήρχαν ταχυδρομικές ζώνες ή ταχυδρομικές περιοχές. Αυτοί ήταν επίσης αριθμοί που βοηθούσαν τους μεταφορείς αλληλογραφίας να καταλάβουν πού έπρεπε να πάνε τα ταχυδρομικά δέματα.

Ξεκίνησαν σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπως το Λονδίνο. Στις αρχές της δεκαετίας του 1920 είχαν εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. Οι περισσότερες μεγάλες πόλεις χρησιμοποιούσαν κάποια μορφή ταχυδρομικού κώδικα μέχρι το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Περίπου την ίδια εποχή εισήχθη στις ΗΠΑ η ιδέα ενός κώδικα του Προγράμματος Βελτίωσης Ζώνης (ZIP).

Οι συντομογραφίες zip συν δύο γραμμάτων ήταν το πνευματικό τέκνο του Henry Bentley Hahn, Πρεσβυτερού, ενός ταχυδρομικού επιθεωρητή. Και ο Τζέι Έντουαρντ Ντέι, Γενικός Ταχυδρόμος ήταν που το έκανε πραγματικότητα.

Το Τμήμα Ταχυδρομείων ανακοίνωσε τον νέο ταχυδρομικό κώδικα στα τέλη του, το 1962. Ξεκίνησε επίσης μια διαφημιστική εκστρατεία με τον κ. Zip για να ενθαρρύνει όλους να χρησιμοποιήσουν τους νέους κωδικούς. Μεταξύ άλλων προσπαθειών, η εκστρατεία ταχυδρόμησε περισσότερες από 72.000.000 καρτ ποστάλ που ενημέρωναν τους παραλήπτες τους για τον νέο ταχυδρομικό τους κώδικα.

Ο κ. Zip σχεδιάστηκε αρχικά για μια εκστρατεία της Chase Manhattan Bank στη δεκαετία του 1950. Η Αμερικανική εταιρεία AT&T αργότερα απέκτησε το σχέδιο και άφησε το Ταχυδρομείο να τον χρησιμοποιήσει (με μερικές τροποποιήσεις) για την εκστρατεία του.

Στην πραγματικότητα, ήταν οι ίδιοι οι αξιωματούχοι της AT&T που έπεισαν το Ταχυδρομείο ότι χρειαζόταν μια διαφημιστική εκστρατεία. Η εταιρεία είχε αντιμετωπίσει αντίσταση όταν προσπάθησε να εισαγάγει κωδικούς περιοχής τηλεφώνου και σκέφτηκε ότι το Ταχυδρομείο μπορεί να έχει παρόμοια προβλήματα με τον κωδικό ZIP.

Η χρήση του ταχυδρομικού κώδικα δεν ήταν υποχρεωτική, αλλά το Ταχυδρομείο το ενθάρρυνε έντονα. Το 1967 το Ταχυδρομείο το κατέστησε υποχρεωτικό για όλους τους ταχυδρόμους. Σήμερα η χρήση του ταχυδρομικού κώδικα είναι λίγο πολύ αυτόματη, ακόμη και οι αριθμοί ZIP+4 που εισήχθησαν το 1984 για να περιορίσουν περαιτέρω τις τοποθεσίες.