20 χρόνια cosnova beauty – Η συνταγή της επιτυχίας από την ηγέτιδα εταιρεία της γερμανικής αγοράς

Πριν από είκοσι χρόνια, σχεδόν κανείς δεν πίστευε ότι η νεοσύστατη εταιρεία cosnova θα
κατακτούσε την κορυφή της γερμανικής και ευρωπαϊκής βιομηχανίας καλλυντικών. Κι όμως,
η οικογενειακή επιχείρηση κατάφερε να γίνει ο ηγέτης της αγοράς καλλυντικών στη Γερμανία από το 2007 και στην Ευρώπη από το 2010 και παράλληλα να κατακτήσει τη δεύτερη θέση όσον αφορά τον κύκλο εργασιών. Το μυστικό της επιτυχίας είναι: κορυφαία ποιότητα και καινοτομία σε χαμηλές τιμές με μια σειρά από μάρκες που τηρεί με συνέπεια την υπόσχεσή της να «κάνει όλους να νιώθουν πιο όμορφοι». «Το κλισέ συνήθως ήταν ότι τα καλλυντικά ήταν πολυτέλεια και ότι οι γυναίκες ξόδευαν πολλά χρήματα για αυτά» λέει η ιδρύτρια της εταιρείας Christina Oster-Daum. Υπήρχαν μερικές οικονομικές μάρκες, αλλά τους έλειπαν ορισμένα σημαντικά συστατικά για την επιτυχία. Η αγορά ήταν έτοιμη για μια μοντέρνα μάρκα καλλυντικών που κάθε γυναίκα θα μπορούσε να υποστηρίξει οικονομικά, χωρίς να χρειάζεται να κάνει συμβιβασμούς στην ποιότητα, την καινοτομία και το design. Με προϊόντα που θα μπορούσαν να υπερηφανεύονται ότι κουβαλούσαν στην τσάντα τους. Για μένα, αυτή είναι ακριβώς η προσέγγιση που ακολουθώ από το ξεκίνημα. Μέχρι σήμερα, η αποστολή μου είναι “να κάνω όλους να νιώθουν πιο όμορφα” και αυτό θα παραμείνει στο μέλλον».