Με στόχο την προβολή της Κεφαλονιάς στη γαλλική αγορά με αφορμή τη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι-Κεφαλονιά της Transavia, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας υλοποίησε από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου press trip στο νησί για πέντε κορυφαίους Γάλλους travel bloggers και instagrammers, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιόνιων Νήσων και τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία. Κατά την παραμονή τους στο νησί, οι Γάλλοι influencers επισκέφθηκαν το Αργοστόλι (Λάσση), την Άσσο, το Φισκάρδο και το πλήρως αναστηλωμένο μετά τους σεισμούς του 1953 χωριό Κουρκουμελάτα, περιηγήθηκαν στη διάσημη παραλία του Μύρτου και στα πλωτά σπήλαια Μελισσάνης και Δρογκαράτης και ξεναγήθηκαν στον Εθνικό Δρυμό Αίνου με την άπλετη θέα στα γειτονικά νησιά Λευκάδα, Ζάκυνθο και Ιθάκη. Ακόμα, απόλαυσαν την εμπειρία του παραδοσιακού ψαρέματος με καΐκι και τις βουτιές στα νερά του ανοιχτού πελάγους, ενώ είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την αυθεντική γαστρονομία του νησιού, καθώς και την τοπική ποικιλία κρασιού Ρομπόλα στις εγκαταστάσεις του Συνεταιρισμού Παραγωγών Ρομπόλας «Ορεάλιος Γη». Εντυπωσιασμένοι από τις ομορφιές της Κεφαλονιάς, οι Γάλλοι influencers δημοσίευσαν στα κοινωνικά τους δίκτυα δεκάδες φωτογραφίες και πλούσια stories, προτρέποντας τους χιλιάδες ακόλουθούς τους να ανακαλύψουν το συντομότερο δυνατόν το πανέμορφο νησί του Ιονίου.
Αρχική Press Room Press Room EOT: Δράσεις προβολής Κεφαλονιάς και «εναλλακτικής» Ελλάδας σε Γαλλία και Μεγάλη Βρετανία