SKY express: Για πρώτη φορά ελληνική αεροπορική εταιρεία γίνεται case study διεθνώς από την Google

H SKY express κατέγραψε σημαντική επιτυχία ξεπερνώντας την επισκεψιμότητα του
2019, με τη συμβολή των εργαλείων της Google. Αξιοποιώντας στρατηγικά τα ψηφιακά εργαλεία της Google και συγκεκριμένα το Travel Insights, η πιο «πράσινη» αεροπορική της χώρας ακολούθησε μία στοχευμένη μεθοδολογία και επικεντρώθηκε σε καμπάνιες στους πιο δημοφιλείς προορισμούς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, βάσει των αναζητήσεων που πραγματοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου.
Η αεροπορική εταιρεία της νέας εποχής, σε συνεργασία με τη mediacube, κατάφερε όχι
μόνο να καταγράψει ένα success story με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα στον τομέα της
digital διαφήμισης που αποτελεί πλέον case study στον τομέα των Google Ads, αλλά και να
προσελκύσει νέους επιβάτες από πολλές χώρες. Όπως αναφέρει το thinkwithgoogle.com, τα τελευταία στοιχεία του Eurocontrol δείχνουν ότι μόνο τρεις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες (από τις 40 κορυφαίες) κατάφεραν να ανακάμψουν πέρυσι και να ξεπεράσουν την επισκεψιμότητά τους το 2019. Mία εξ αυτών η SKY express.
Πρόκειται για μία επιτυχία, η οποία εκτός από το ότι υπογραμμίζει την δυναμική της SKY
express αντανακλά θετικά συνολικά στην Ελλάδα, καθώς προσελκύει επισκέπτες στη χώρα
μας και αναδεικνύει καινοτόμες πρακτικές ελληνικών επιχειρήσεων. Ο ιδιοκτήτης της SΚΥ Express, κ. Γιάννης Γρύλος δήλωσε: «Στη SΚΥ Express γνωρίζαμε ότι για να τρέψουμε την πανδημία σε ευκαιρία ανάπτυξης, θα έπρεπε να προχωρήσουμε σε σημαντικές επενδύσεις και να αναπτύξουμε νέες καινοτόμες πρακτικές σε κάθε τομέα. Αυτό κάναμε και στον τομέα των ψηφιακών διαφημίσεων. Παράλληλα με την ανανέωση του στόλου μας, επενδύσαμε στην αξιοποίηση των εργαλείων της Google και καταφέραμε να πετύχουμε την καλύτερη προβολή για την εταιρεία μας και μεγάλη αύξηση του επιβατικού μας κοινού. Η ανάδειξη της στρατηγικής μας από την ίδια τη Google και η θερμή ανταπόκριση των ταξιδιωτών αποτελούν για εμάς μια μεγάλη επιβράβευση».