H The Kompany σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας με βασικό στόχο
να αναδείξει τη νέα συλλογή PANDORA ME με δημιουργικό τρόπο και να την διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.
Μέσα από ένα ιδιαίτερο challenge στο TikTok, που υποστηρίχθηκε και από Instagram post
& stories, οι καταναλωτές έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό ανεβάζοντας βίντεο με τον official
ήχο της νέας συλλογής και είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν πλούσια δώρα PANDORA ME.
Παράλληλα, για να υποστηριχθεί επικοινωνιακά ακόμη περισσότερο το challenge, η THE
KOMPANY δημιούργησε ένα ξεχωριστό aesthetic booth, που βρίσκεται για 2 εβδομάδες
στο The Mall Athens, κοντά στο PANDORA official store, όπου ambassador της συλλογής
και οι ειδικά εκπαιδευμένες προωθήτριες του activation με outfit εμπνευσμένο από τη νέα
συλλογή, παρουσιάζουν τα νέα σχέδια και δίνουν tips με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, για ένα μοναδικό mix and match outfit.
To challenge επικοινωνήθηκε δυναμικά και από τα social media 3 επιδραστικών TikTokers,
των Josephine Wendel, Taso Xiarcho & Natasha Kay.
To activation κορυφώθηκε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου στο ειδικά διαμορφωμένο stage της
PANDORA ME, όπου η αγαπημένη pop τραγουδίστρια Josephine υποδέχτηκε λάτρεις του
brand, προσκαλώντας τους να ανεβάσουν TikTok video και πρωτότυπο περιεχόμενο στα
social media τους.