Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, στο πλαίσιο της δυναμικής επιστροφής της στην αγορά, υποδέχεται τη νέα χρονιά με καινούργια τηλεοπτική επικοινωνία. Η καμπάνια, με τίτλο «Ιστορίες της Θάλασσας», είναι σχεδιασμένη, ώστε να κερδίσει την καρδιά κάθε λάτρη των ψαριών και θαλασσινών, να υπενθυμίσει την άρρηκτη σύνδεση της εταιρείας με τη θάλασσα και να ενισχύσει τη σχέση της εταιρείας με τους καταναλωτές της, μία σχέση που μετράει περισσότερα από 65 χρόνια.
Η καμπάνια θα ξεδιπλωθεί σταδιακά μέσα στο έτος, ξεκινώντας αρχές Φεβρουαρίου και καθ’
όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής, με πολλαπλά τηλεοπτικά σποτ να προβάλουν την εκτενή
γκάμα της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ. Κάθε σποτ εστιάζει σε διαφορετικό προϊόν, προσφέροντας στους
καταναλωτές ιδέες και γευστικές προτάσεις για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, με
άρωμα Ελλάδας.
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας αποτελεί δημιουργική έμπνευση της διαφημιστικής εταιρείας
SOHOSQUARE και την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Γιώργος Κανελλόπουλος, σε παραγωγή της
Foss production.