«Σε μια πολύ δύσκολη χρονιά, όπως το 2022, πετύχαμε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών και ισχυρά έσοδα και εφαρμόσαμε σημαντικά στρατηγικά μέτρα. Καταφέραμε να αντισταθμίσουμε εν μέρει τη δραματική αύξηση του κόστους των πρώτων υλών και των μεταφορών με αύξηση τιμών και συνεχίσαμε να εργαζόμαστε για βελτιωμένη αποτελεσματικότητα. Τα παραπάνω αποτυπώνονται του κύκλου εργασιών μας κατέγραψαν ένα νέο ρεκόρ σχεδόν 22,4 δισ. ευρώ, με λειτουργικά κέρδη 2,3 δισ. ευρώ. Σε αυτήν τη βάση, προτείνουμε στους μετόχους μέρισμα στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά. Με τη συγχώνευση των καταναλωτικών δραστηριοτήτων μας στη νέα επιχειρηματική μονάδα Consumer Brands, εγκαινιάσαμε με επιτυχία έναν από τους μεγαλύτερους μετασχηματισμούς της εταιρείας μας εδώ και δεκαετίες», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Henkel αυξήθηκε στα 22.397 εκατ. ευρώ κατά το οικονομικό
έτος 2022, με ονομαστική ανάπτυξη ύψους 11,6% και σημαντική οργανική ανάπτυξη
πωλήσεων 8,8%, κάτι αύξησης τιμών σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες. Οι εξαγορές και
οι αποεπενδύσεις είχαν αντίκτυπο -1,1% στον κύκλο εργασιών, ενώ οι συναλλαγματικές
διακυμάνσεις είχαν θετικό αντίκτυπο 3,9%.