Η χρηματοδότηση μιας ταινίας είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση για τους δημιουργούς ταινιών, ανεξάρτητα από την δημοφιλία που μπορεί να έχει ο εκάστοτε σκηνοθέτης. Τα πράγματα είναι ακόμα δυσκολότερα για τους νέους σκηνοθέτες, με βασικό ανασταλτικό παράγοντα τις λίγες ευκαιρίες εργασίας για όσους δεν έχουν μεγάλη εμπειρία. Η συνεχής αναζήτηση αντισυμβατικών τρόπων απόκτησης χρηματικών κεφαλαίων είναι κάτι πολύ φυσιολογικό για τους νέους και τους ανερχόμενους κινηματογραφιστές για να έχουν χρήματα και να μεταφέρουν τα σενάριά τους στην οθόνη.
Πολύ πριν από την εμφάνιση του Kickstarter και των διαδικτυακών καμπανιών μορφής crowdfunding (συλλογική χρηματοδότηση, κατά λέξη: χρηματοδότηση από το πλήθος), δηλαδή το να βρίσκει κάποιος χρήματα από τον κόσμο, στην Αμερική αναπτύχθηκε μια ασυνήθιστη πηγή που ήταν πολύ σημαντική για τρεις σκηνοθέτες που αν και πέρασαν αδιάφοροι στην αρχή της καριέρας τους, σήμερα θεωρούνται από τους σπουδαιότερους και περισσότερο αναγνωρισμένους στην Βιομηχανία της Ψυχαγωγίας.
Το Evil Dead ένα κλασικό πλέον καλτ έργο τρόμου και μια από τις μεγαλύτερες ταινίες από οποιονδήποτε σκηνοθέτη, δημιουργήθηκε αποκλειστικά μόνο λόγω χρηματοδότησης που προέρχεται από πλούσιους οδοντιάτρους του Χόλιγουντ.
Αυτή η πρακτική, η έξοδος και η αναζήτηση επενδυτών, ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένη στις ταινίες τρόμου, που συνήθως είναι φθηνότερες και με εγγυημένο κοινό. Ο Ράιμι και ο Μπρους Κάμπελ, ο ηθοποιός που υποδύεται τον πρωταγωνιστή και ήταν επίσης παραγωγός της ταινίας, γύρισαν ένα πρώτο δοκιμαστικό δείγμα του Evil Dead σε μια κάμερα Super 8. Πήραν το υλικό σε δείπνα οδοντιάτρων στο Χόλιγουντ για να προσπαθήσουν να βρουν επενδυτές για την φιλόδοξη ταινία τρόμου τους και έτσι τελικά κατάφεραν μια χρηματοδότησή της.
Αυτή η ταινία ήταν μια από τα πιο επιτυχημένα success stories όπου οδοντίατροι επένδυσαν σε μια ταινία και ο λόγος που ο Ραίμι έφτασε να σκηνοθετεί άλλες δύο ταινίες σε αυτό το franchise, μαζί με ταινίες όπως η αρχική τριλογία του Spider-Man και πιο πρόσφατα το Doctor Strange στο Multiverse of Madness. Η επιτυχία του ενέπνευσε πολλούς νέους κινηματογραφιστές να κάνουν το ίδιο.