Η παγκόσμια καμπάνια “It Peels So Good” αναδεικνύει την εμβληματική κληρονομιά της μπανάνας Chiquita

H Chiquita ανακοινώνει το λανσάρισμα της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας, “It Peels So Good”. Η συγκεκριμένη καμπάνια ενισχύει τον ηγετικό ρόλο της Chiquita, ενώ παράλληλα αναδεικνύει την κορυφαία ποιότητα, την υπέροχη γεύση, την ξεχωριστή προσωπικότητα και την εμβληματική κληρονομιά της εταιρείας.

Η νέα καμπάνια κατατάσσει και επίσημα την Chiquita ανάμεσα στα LOVEBRANDS και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Λόγω της ομοιότητας των λέξεων “peel” και “feel”, η καμπάνια δημιουργεί ένα αίσθημα σύνδεσης ανάμεσα στον καταναλωτή και το φρούτο. Ένα ωραίο συναίσθημα που συνεχίζεται και μετά την αγορά του προϊόντος.

Η καμπάνια “It Peels So Good” αφηγείται την ιστορία της Chiquita, μια εταιρείας με πλούσια ιστορία και λαμπρό μέλλον. Τηρώντας πάντα τη δέσμευσή της να παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας και να έχει θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη, η Chiquita διατηρεί την υπέροχη προσωπικότητά της, που την κάνει να ξεχωρίζει. Οι αξέχαστες ενέργειες μάρκετινγκ της Chiquita ξεκίνησαν το 1944, όταν δημιουργήθηκε το εμβληματικό soundtrack, που συχνά αναφέρεται ως “Chiquita Banana Song”, προκειμένου να αναδείξει τα σημαντικά οφέλη και τις ιδιότητες των μπανανών Chiquita. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την καμπάνια και την υψηλή ποιότητα της πεντανόστιμης μπανάνας Chiquita, επισκεφτείτε το https://www.chiquita.gr/.