«Μυθικές» συναντήσεις που μας χωράνε ΟΛΟΥΣ από τη μπύρα Mythos!

«Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!». Στη νέα καμπάνια, ο Μythos, το αγαπημένο και απόλυτα νεανικό brand χτίζοντας στην περσινή του επικοινωνία, έκανε ακόμη ένα βήμα, δίνοντας φωνή στις «είμαι δίπλα σου» ιστορίες.

Ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να σπάσουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και κυρίως να εμπνεύσουν, γιατί έχουν συνειδητά επιλέξει να δώσουν κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους
άλλους!

Stand Up By Me

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο Mythos προγραμμάτισε μία σειρά από events, τα «Stand Up By Me» Meet-ups, στον πλήρως προσβάσιμο χώρο «Άτρακτος». Οι συναντήσεις ήταν ανοιχτές στο κοινό, που είχε την ευκαιρία να γνωριστεί με τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας καθώς και να συμμετέχει σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις και δραστηριότητες σχετικά με τη Συμπερίληψη.


Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες συναντήσεις:
25 Μαΐου: Η Κατερίνα Βρανά, η πρώτη «sitting down» stand-up comedian, ως hostess
υποδέχτηκε στη σκηνή τους «Cool Crips», τον Γρηγόρη και τον Σπύρο, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο, σε ένα σχεδόν stand-up comedy session.
1 Ιουνίου: Η Κατερίνα Βρανά ως hostess υποδέχτηκε στη σκηνή την Electric Mama, την πρώτη Αθηναία που έσπασε το αντρικό άβατο του τατουάζ, και την Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων, σε μία κουβέντα μεταξύ stand up και συνέντευξης για το κλασικό γυναικείο στερεότυπο: «Δεν κάνεις γι’ αυτή τη δουλειά».
8 Ιουνίου: Ημέρα γνωριμίας με τον Νεκτάριο Παπαζαχαρία τον μπαμπά της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, που υποδέχτηκε το κοινό μαζί με τους τετράποδους φίλους του.
22 Ιουνίου: Η Κατερίνα Βρανά ως hostess υποδέχτηκε στη σκηνή τις WLG Female Stars, την
πρώτη γυναικεία ομάδα gaming, και τον Same84, τον artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο, για μία συζήτηση με θέμα «H χαρά βαριέται τα στερεότυπα».

Για τη δημιουργία της καμπάνιας αλλά και κατά τη διάρκειά της, η ομάδα του Μύθου και το σύνολο των συνεργατών επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, συνεργάστηκαν με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες της τις εκφάνσεις.

Η συμπερίληψη σε πρώτο πλάνο

Είναι η πρώτη φορά που το brand μιλά ανοιχτά για το θέμα και τη σημασία της συμπερίληψης, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!» και έχει συνδεθεί με την έννοια της χαράς. Επειδή, λοιπόν, η χαρά «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον», η ομάδα του brand θέλει να πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς μια γενικότερη αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας και αντίληψης, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο κάθε συμπολίτης μας.
Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το site του brand γίνεται πλήρως προσβάσιμο, ενώ έχει ήδη εμπλουτιστεί με το επίσημο manifesto, τη full προσβάσιμη ταινία, την παρουσίαση των πρωταγωνιστών με λεπτομέρειες από τη ζωή και τη δράση τους, καθώς επίσης και τα μελλοντικά projects του Μύθου, στο πλαίσιο της προσβασιμότητας.

info
Για περισσότερες πληροφορίες μείνετε συντονισμένοι στις σελίδες του Μύθου:
Instagram: @mythos_beer
Facebook: @MythosBeerGreece
YouTube: @mythosbeergreece
Site: https://mythosbeer.gr/eimaidiplasou

#PantouYparxeiEnaEimaiDiplaSou
#PantouYparxeiEnasMythos
#MythosBeer

Aπολαύστε Υπεύθυνα