Mythos: Κάνοντας τη χαρά προσβάσιμη σε ΟΛΟΥΣ!

Ο Mythos θέλει να σβήσει τα όρια στη διασκέδαση! Με μήνυμα «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου», λίγο λίγο, με μια ιστορία, μια βόλτα, ένα μπαρ, μια παραλία τη φορά, στο τέλος θα τα καταφέρουμε: Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΕΣΕΙ ΟΛΟΥΣ!

Μην ξεχνάς: Παντού Υπάρχει ένα Είμαι Δίπλα Σου!

Στο πλαίσιο της καμπάνιας που μας χωράει όλους και έχοντας ως βασική αρχή τη συμπερίληψη, ο Mythos στέκεται δίπλα σε «ΜΥΘΙΚΟΥΣ» τύπους που – ο καθένας με τον τρόπο του – συμβάλλουν στο να γίνει η χαρά προσβάσιμη σε όλους.

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επιδιώκει τη διατήρηση ενός ισότιμου, ποικιλόμορφου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος, που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, προάγει την ίση και δίκαιη αντιμετώπιση κι ενθαρρύνει την ελευθερία έκφρασης του καθενός ξεχωριστά σε όλα τα επίπεδα, τόσο εντός της εταιρείας όσο και στην κοινωνία γενικότερα.

Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύς λόγος – και καλώς – για τις έννοιες της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Συμπερίληψης, σε σημείο που κάποιες φορές μπορεί να σκεφτόμαστε ότι οι εταιρείες εστιάζουν το ενδιαφέρον τους προς αυτή την κατεύθυνση, ως μια τάση και οι καμπάνιες που πραγματοποιούνται από τις εταιρείες και τα brands δεν συνοδεύονται από το απαιτούμενο βάθος και συνέχεια.

#NoLabel, Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο πλάνο, με βασικό μήνυμα «#NoLabel, Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!» θέτει συγκεκριμένους στόχους με ένα σαφές χρονοδιάγραμμα εστιάζοντας σε δύο βασικούς πυλώνες: την ισορροπία εκπροσώπησης ως προς το φύλο και τη στήριξη ομάδων Ατόμων με Αναπηρία, επιβεβαιώνοντας πως για εκείνους, οι έννοιες της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης, μόνο τάση δεν είναι.

Παράλληλα, με όχημα την επικοινωνιακή καμπάνια, «Παντού Υπάρχει ένα Είμαι Δίπλα Σου», ο Mythos, επιδιώκει να προβληματίσει, να ενεργοποιήσει και να μας ωθήσει όλους στην υιοθέτηση μιας πιο συμπεριληπτικής νοοτροπίας. Έτσι, προκειμένου να διασφαλιστεί ο πλήρως προσβάσιμος και συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, ο Mythos κατά τον σχεδιασμό της προχώρησε σε συνεργασίες με ειδικούς φορείς, όπως είναι ο Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους) και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι, σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες τις εκφάνσεις.

Συμπερίληψη… στην  πράξη!

Ο Mythos δεν θέλει να είναι ένα ακόμα brand που μιλά για την αξία της συμπερίληψης σε μια μεμονωμένη περίσταση, αλλά να ανάψει μια σπίθα γύρω από αυτή, ξεκινώντας από απλά, καθημερινά και αυτονόητα πράγματα, που έχουν να κάνουν με το πείσμα, την τόλμη, τη νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης και τελικά με τη χαρά, η οποία σίγουρα «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον»!

Το αποτέλεσμα τη δικαιώνει. Ο Μythos, η αγαπημένη νεανική ελληνική μπύρα που αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά, με τη νέα καμπάνια πηγαίνει για άλλη μια φορά πιο μπροστά, δοκιμάζοντας νέους τρόπους και διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Τελικός στόχος, η διαρκής εξέλιξη και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμπερίληψη στην κοινωνία!

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο Mythos δίνει φωνή σε ιστορίες συμπερίληψης και παίρνει έμπνευση από κάθε βήμα «μυθικών» τύπων με όραμα και στόχο να κάνουν τη χαρά προσβάσιμη σε όλους. Στο πλαίσιο αυτό διοργάνωσε meet-ups συμπερίληψης, όπου έδωσε πλήθος κόσμου το παρών. Στις διαδραστικές αυτές συναντήσεις μάθαμε, γελάσαμε και περάσαμε καλά, απολαμβάνοντας φυσικά παγωμένες μπύρες Mythos, στον πλήρως προσβάσιμο χώρο της Ατράκτου.