Οι περισσότεροι καταναλωτές πλέον αναζητούν εξελιγμένες εφαρμογές για κινητά, καθώς και εξατομικευμένες και αποκλειστικές ανταμοιβές για τη χρήση τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Bryj, μιας λύσης SaaS με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά, στην οποία συμμετείχαν 1.000 καταναλωτές, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (74%) αναμένουν από τους λιανοπωλητές να προσφέρουν εφαρμογές για κινητά. Υψηλότερα ποσοστά αντιστοιχούν στους νεότερους καταναλωτές – Gen Z 82% και Millennial 81%. «Καθώς τα mobile apps γίνονται ολοένα και περισσότερο απαραίτητα για τις επιχειρήσεις, όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους» υπογραμμίζει η Bryj.
Η ανταμοιβή προσελκύει!
Το 60% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν αγορές από έναν έμπορο λιανικής που διαθέτει εφαρμογή για κινητά. Οι αποκλειστικές ανταμοιβές εντός της εφαρμογής φάνηκε πως είναι ο καθοριστικός παράγοντας που επηρεάζει περισσότερο αυτή την προτίμηση των καταναλωτών, με ποσοστό που… σκαρφάλωσε στο 83%.
Το 76% των καταναλωτών θεωρούν πως οι εκπτώσεις και οι προσφορές αποτελούν το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των apps. Mετά βρίσκονται τα προγράμματα επιβράβευσης με ποσοστό 57% και η ευκολία πληρωμής (54%). Το εντυπωσιακό 83% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιθανότερο να αγοράσει ένα προϊόν από μια εφαρμογή για κινητά που προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις. Στους εκπροσώπους της Gen Z και στους Millennials το ποσοστό φτάνει στο 91%.
Όπως επισήμανε ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj «το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το κινητό, σε κάθε του μορφή. Από το κινητό ταμείο μέχρι τα εικονικά δοκιμαστήρια που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να συνδυάσουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών τους».