Έφτασε ο πρώτος ψηφιακός βοηθός που λειτουργεί με τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης και εξυπηρετεί πολίτες που επισκέπτονται την πύλη gov.gr.
Η δοκιμαστική μορφή του ψηφιακού βοηθού, που έχει τη μορφή chatbot, ήδη ενεργοποιήθηκε! Η εφαρμογή βοηθάει τους επισκέπτες του gov.gr να βρουν εύκολα την υπηρεσία που αναζητούν, απαντώντας στις ερωτήσεις τους – ακόμα και στις σύνθετες.
Η πρώτη εφαρμογή που αξιοποιεί την ΑΙ στο Δημόσιο
Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο Δημόσιο, απλοποιώντας την καθημερινότητα των πολιτών. Ο νέος μας βοηθός θα αντλεί πληροφορίες από τον κατάλογο των 1.608 ψηφιοποιημένων υπηρεσιών που έχουν ενταχθεί στο gov.gr και 3.270 ψηφιοποιημένων διοικητικών διαδικασιών που έχουν ενσωματωθεί στο μητρώο ΜΙΤΟΣ. Έτσι, θα κατευθύνει κάθε συνομιλητή του και θα του παρέχει πληροφορίες για τις ενέργειες που πρέπει να κάνει για τη γρήγορη διεκπεραίωση του αιτήματός του.
Η δοκιμαστική περίοδος
Η πρωτοβουλία mAIgov χρησιμοποιεί εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης τα οποία θα επιτρέπουν στον ψηφιακό βοηθό να μαθαίνει με την πάροδο του χρόνου και το chatbot να βελτιώνεται όλο και περισσότερο. Στη δοκιμαστική φάση θα υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης περίπου 240 ερωτημάτων στα ελληνικά ανά λεπτό, αριθμός που φυσικά θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου. Στόχος είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη 24 ώρες το 24ωρο για όλα τα θέματα.
Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι πολίτες ότι όλες οι ανταλλαγές μηνυμάτων με τον ψηφιακό βοηθό γίνονται ανώνυμα. Έτσι διασφαλίζεται η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Άλλωστε, ο βοηθός δεν ζητά αλλά ούτε δέχεται προσωπικά στοιχεία, όπως κωδικούς πρόσβασης ή στοιχεία πληρωμών.