Πώς να κάνετε ψηφιακό decluttering

Το ψηφιακό decluttering είναι πολύ σημαντικό για να μην ζούμε σε ένα χάος από πληροφορίες που συχνά αγνοούμε την ύπαρξή τους! Όταν καταλαβαίνουμε ότι πρέπει επιτέλους να κάνουμε ξεσκαρτάρισμα, πανικοβαλλόμαστε!

Υπάρχουν όμως κάποια tips που μας βοηθάνε να το κάνουμε απλά και γρήγορα.

Αρχικά, ταξινομούμε τα email μας σε φακέλους κατηγορίας. Ακόμη, μπορούμε να αποθηκεύουμε εγγραφές σε φακέλους στο cloud ή αλλιώς σε υπολογιστή. Είναι πολύ βοηθητικό να κατεβάζουμε έγγραφα που δεν επισυνάπτονται σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή δεν μας αποστέλλονται π.χ. εκκαθαριστικά. Κάτι πολύ χρήσιμο είναι να βάζουμε ως υπενθυμίσεις στο ημερολόγιό μας τις ανανεώσεις που είναι για εμάς σημαντικές.
Πολλοί έχουμε θέμα με τη διαγραφή! Όμως όταν μαζεύονται πάρα πολλά emails το πιο πιθανό είναι πολλά από αυτά να μην τα διαβάζουμε ποτέ. Απλώς… πιάνουν χώρο. Οπότε το παίρνουμε απόφαση και διαγράφουμε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Δεν ξεχνάμε να καταργήσουμε την εγγραφή μας, ώστε να μη γεμίζουμε συνεχώς τα εισερχόμενά μας με mails που τελικά μας είναι άχρηστα!