Πιο κοντά μας φέρνει η φετινή διαφήμιση της εταιρείας “Απ΄τα Περιβόλια του Βεζύρογλου”, με το λογοπαίγνιο του τίτλου της retail καμπάνιας: “Φύλλα με Ακόμα”… χρησιμοποιώντας εικόνες από προσωπικές στιγμές ανθρώπων που ανήκουν στα κοινά – στόχους της εταιρείας.
Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα σε πανελλαδικά περιοδικά και σε move media σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (Λεωφορεία και Σταθμούς Metro). Πλαισιώνεται επίσης και με
θεματικά videos σε μεγάλη αλυσίδα γυμναστηρίων σε όλη την Ελλάδα.
Παράλληλα, σε B2B κοινά προβάλλεται με 2 θεματικές ολοσέλιδες καταχωρήσεις με τίτλο:
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, δίνοντας έμφαση στα ιδιαίτερα ποιοτικά
χαρακτηριστικά των baby φύλλων της εταιρείας.