Η Anytime παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια «Στα όνειρα δεν μπαίνει καμία τελεία», στοχεύοντας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία του αυτοκινήτου από ακραία φυσικά φαινόμενα. Η καμπάνια φέρνει στο προσκήνιο τη σημασία της ασφάλειας αυτοκινήτου από φυσικές καταστροφές, αποδεικνύοντας πως μία μόνο στιγμή είναι αρκετή για να χαλάσει τα σχέδια μας.
Η νέα καμπάνια της Anytime είναι στον αέρα από τις 21 Μαΐου σε τηλεόραση, Social Media και YouTube, μεταφέροντας το μήνυμα ότι η ασφάλεια δεν είναι απλά μια υπηρεσία, αλλά ένας τρόπος ζωής που προστατεύει ό,τι αγαπάμε περισσότερο. Με κεντρικό μήνυμα «Στα όνειρα δεν μπαίνει καμία τελεία», στόχος της Anytime είναι να αναδείξει τη σημασία της προστασίας από ακραία φυσικά φαινόμενα, διασφαλίζοντας ότι τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τα όνειρά μας και κάθε χαρούμενη στιγμή, ακόμα και μπροστά στις πιο δύσκολες και αναπάντεχες συνθήκες. Δείτε τη νέα καμπάνια εδώ.