Ο Mythos, το απόλυτο νεανικό brand μπύρας, μίλησε για πρώτη φορά τη χρονιά που μας πέρασε για τη σημασία της συμπερίληψης, συνδέοντάς την με τις απλές και ουσιαστικές έννοιες της «χαράς» και της «διασκέδασης», οι οποίες αποτελούν και την «καρδιά» της μάρκας σε κάθε της έκφανση.
Έτσι, καθώς η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον, θα πρέπει ΟΛΟΙ να έχουμε πρόσβαση σε αυτήν, χωρίς εμπόδια ή περιορισμούς.
Σε συνέχεια, επομένως, της περσινής καμπάνιας, ο Mythos φέτος έρχεται να επεκτείνει ακόμη περισσότερο το μήνυμα αυτό, αξιοποιώντας μία πληθώρα δράσεων κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Έτσι, προχώρησε μέσα στον Μάρτιο, σε συνεργασία με τον Σ.Κ.Ε.Π. – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους και την Black Light στη διεξαγωγή επιμορφωτικών σεμιναρίων προς επαγγελματίες του κλάδου της HORECA.
Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας, και συγκεκριμένα στον προσβάσιμο χώρο της «Ατράκτου», στην Αθήνα, και στον προσβάσιμο πολυχώρο «WE», στη Θεσσαλονίκη.
Στο πλαίσιο των εν λόγω σεμιναρίων, οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι του κλάδου της εστίασης εκπαιδεύτηκαν σχετικά με την προσβασιμότητα και την συμπερίληψη, ενώ παράλληλα συμμετείχαν σε βιωματικές ασκήσεις εξοικείωσης με την τυφλότητα. Απέκτησαν τις βασικές γνώσεις αποτελεσματικής εξυπηρέτησης συμπολιτών με αναπηρία, καθιστώντας τις επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται, προσβάσιμες σε όσο το δυνατόν περισσότερους, αν όχι σε ΟΛΟΥΣ.
Έχουν πραγματικό ενδιαφέρον οι παρακάτω δηλώσεις από επαγγελματίες της HORECA που
συμμετείχαν στα σεμινάρια: Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η κα. Άννα Σπύρου, Category Manager στο «e-food», «Τα άτομα με αναπηρία αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό του συνολικού πληθυσμού της χώρας μας αλλά και παγκοσμίως, και επομένως οι επιχειρήσεις εστίασης είναι απαραίτητο να λάβουν υπόψη τις παραμέτρους προσβασιμότητας, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις θα είναι 100% προσβάσιμες σε όλους! Ήταν ιδιαίτερη χαρά μου, που συμμετείχα στο εν λόγω σεμινάριο, καθώς γίνεται εμφανές το ότι έχουμε ακόμη δρόμο μπροστά μας, αλλά σίγουρα υπάρχει η διάθεση να κάνουμε επιπλέον
βήματα, τόσο από άποψη εκπαίδευσης προσωπικού, όσο και από άποψη υποδομών, ώστε η
διασκέδαση να γίνει προσβάσιμη σε όλους».
Αντίστοιχα, ο κ. Σωτήρης Σαμπάνης, ο οποίος διαθέτει επιχείρηση εμπορίας ποτών, αναψυκτικών και τυποποιημένων ζαχαρωδών προϊόντων στον Ασπρόπυργο, ανέφερε ότι στο πλαίσιο καλλιέργειας ενός κλίματος σεβασμού και αποδοχής στην κοινωνία μας, οι επιχειρήσεις εστίασης θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντικό εταίρο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ακόμη πιο διευρυμένη προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία στη χαρά και τη διασκέδαση και κατ’ επέκταση στην κοινωνία.
Από την πλευρά της, η κα. Ελευθερία Δαμιανού, ιδιοκτήτρια των επιχειρήσεων «Papafritas» και «Μέλι και Λάδι», τόνισε ότι «Είναι υποχρέωση όλων των επιχειρηματιών, να κάνουμε τα καταστήματά μας προσβάσιμα, ενώ παράλληλα οι εργαζόμενοι στον τομέα εξυπηρέτησης πελάτων ή οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, είναι σημαντικό να εκπαιδεύονται μέσα από επιμορφωτικά, εξιδεικευμένα σεμινάρια γύρω από θέματα προσβασιμότητας, καθώς η συμπερίληψη των συμπολιτών μας είναι ευθύνη όλων μας σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας».
Τέλος, ο κ. Σπύρος Παππάς, υπεύθυνος του καταστήματος εστίασης «Bolivar» υπογράμμισε το ότι «Η συμπερίληψη ξεκινά ήδη από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε για τα άτομα με αναπηρία, ενώ φυσικά επεκτείνεται και στην εκπαίδευση του προσωπικού και την εγκατάσταση των απαραίτητων υποδομών για να γίνει η κάθε επιχείρηση HORECA προσβάσιμη σε όλους»!