Το Taste of Loutraki 2024, πραγματοποιήθηκε το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου και αποτελεί πλέον θεσμό για την πόλη του Λουτρακίου και της ευρύτερης περιοχής της Κορινθίας προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες στην περιοχή και εντάσσοντας τις ημερομηνίες του Γαστρονομικού Φεστιβάλ στα προγράμματα τουριστικών πακέτων αλλά και μεμονωμένων ταξιδιωτών.
Από 31 Μαΐου μέχρι 2 Ιουνίου, επιχειρήσεις εστίασης και ξενοδοχεία, εμπνεύστηκαν μενού με βάση τα τοπικά προϊόντα της Κορινθίας και τα προσέφεραν για αυτό το τριήμερο στο τοπικό κοινό και στους επισκέπτες, που είχαν ακόμη ένα λόγο να απολαύσουν την απόδρασή τους στον Δήμο Λουτρακίου-Περαχώρας- Αγ. Θεοδώρων.
Παράλληλα, εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι τουρισμού – γαστρονομίας και εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συμμετείχαν σε ταξίδι εξοικείωσης που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του οποίου, κορυφαίοι σεφ, παραγωγοί τοπικών προϊόντων, sommelier λαδιού και οίνου καθώς και επιχειρήσεις κορινθιακών προϊόντων ένωσαν τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν την πλούσια γαστρονομική ταυτότητα και τα προϊόντα της Κορινθιακής γης!
Στο πλαίσιο του Taste of Loutraki 2024, σε μια προσπάθεια ανάδειξης της γαστρονομικής παράδοσης, διοργανώθηκε Ανοικτή Εκδήλωση Γαστρονομίας στην παραλία Λουτρακίου.
Πρωταγωνιστές οι παραγωγοί εκλεκτών Κορινθιακών προϊόντων, chef εγνωσμένης αξίας και το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.) Κορίνθου. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν live συνταγές, με χρήση χαρακτηριστικών τοπικών προϊόντων της Κορινθιακής γης, από τον Head Chef Κωνσταντίνο Βασάλο, τον Executive chef Παναγιώτη Διαμαντόπουλο από το εστιατόριο ΠΙΠΕΡΙ, τον chef Δημήτρη Φαρμάκη από το εστιατόριο EZ YHN, τον Σπύρο Καρβούνη από το εστιατόριο ΒΑΡΚΑΛΑΣ, καθώς και τον bartender, Nίκο Λάλο του Anassa The bar, ο οποίος δημιούργησε ειδικά για την βραδιά cocktail με πρώτη ύλη τα Λουτρακιώτικα λουκούμια.
Επίσης στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκε επίδειξη κατασκευής τραχανώτου από την ομάδα του Experience Perachora, γευσιγνωσίες και οινογνωσίες υπό τους ήχους των μουσικών Ηλία Δόσκορη, Βασίλη Καρδάρα και Πάρη Γκέρκη. Παρουσιαστής ήταν ο τηλεοπτικός Δημοσιογράφος Θάνος Βάγιος.
Στη διάρκεια του Φεστιβάλ οι εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες, βίωσαν και κατέγραψαν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες από την ξενάγηση τους στην γύρω περιοχή, που είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε workshops γευσιγνωσίας με θέμα το τοπικό ελαιόλαδο και τα κρασιά Νεμέας. Μεταξύ αυτών των εμπειριών ήταν η επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του φιλόξενου Oleosophia Olive Garden & Olive Oil Tastings, της βραβευμένης παραγωγού- γευσιγνώστριας ελαιόλαδου και ιδρύτρια της OLEOSOPHIA Μαριάννα Δεβετζόγλου, στο Καλέντζι Κορινθίας. Επίσης επισκέφθηκαν το Οινοποιείο SEMELI ESTATE. Ξεναγήθηκαν στον αμπελώνα όπου ξεκινάει κάθε χρόνο το ταξίδι του κρασιού, στους χώρους οινοποίησης και εμφιάλωσης μέχρι το κελάρι όπου το κρασί ωριμάζει με φροντίδα και αγάπη. Ακολούθησε μια συναρπαστική εμπειρία γευσιγνωσίας, όπου οι φιλοξενούμενοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μια ποικιλία από μοναδικές ετικέτες κρασιού, τόσο νέων όσο και παλαιότερων εσοδειών.
Μοναδική εμπειρία ήταν το cocktail event στο χώρο του φιλόξενου Admiral Bar, της Club Hotel Casino Loutraki, όπου οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να γευτούν ιδιαίτερες γλυκές και αλμυρές δημιουργίες- με παραδοσιακά προϊόντα της Κορινθίας του σεφ Ζουμπουρλή Κώστα, απολαμβάνοντας τη μοναδική θέα στις πισίνες και τους κήπους του πολυτελούς ξενοδοχείου με φόντο το υπέροχο ηλιοβασίλεμα στον Κορινθιακό Κόλπο.
Στην εκδήλωση Γευσιγνωσίας Κορινθιακού Brunch στο πολυτελές Wyndham Poseidon Loutraki Hotel την Κυριακή, ο head σεφ του Resort Χάρης Σπυρόπουλος, επιμελήθηκε μία εξαιρετική εκδήλωση σύγχρονου Brunch με χρήση τοπικών προϊόντων, η οποία εντυπωσίασε τους συμμετέχοντες. Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις/ γευσιγνωσίες κορινθιακής σταφίδας από την ιδιοκτήτρια του Geobres SA Αγγελική Γεομπρές και Κορινθιακού Μελιού από την Μελισσοκομική Ισθμού Παναγιώτη Τσάβαλο.
Το Taste Of Loutraki -The Corinthian Food Festival 2024 υποστηρίχθηκε επικοινωνιακά με πολυεπίπεδες καμπάνιες προβολής σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν outdoor καμπάνιες μεγάλου εύρους στην Αττική, καταχωρήσεις και άρθρα σε ΜΜΕ, και στην δική του αναλυτική ιστοσελίδα στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή που ήταν διαθέσιμη στο ευρύ κοινό όλες τις μέρες του φεστιβάλ, πρόβαλε στον χάρτη γεύσεων όλες τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν, με το προσφερόμενο μενού και λεπτομέρειες για την τοποθεσία της κάθε επιχείρησης. Επίσης το Φεστιβάλ προβλήθηκε μέσω των καναλιών επικοινωνίας όλων των διοργανωτών, με αναρτήσεις στα δικά τους και σε συνεργαζόμενα social media με πολλές χιλιάδες ακολούθων.