Η Ogilvy PR και η Eurobank λανσάρουν πλήρως προσβάσιμο Οδηγό Εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία

Η Ogilvy PR, για λογαριασμό της Eurobank παρουσιάζει τον Οδηγό Εξυπηρέτησης
για τα άτομα με αναπηρία. Πρόκειται για ένα ψηφιακό έντυπο, που περιγράφει τους
τρόπους εξυπηρέτησης των ατόμων με αναπηρία μέσω των φυσικών και ψηφιακών
καναλιών της Eurobank.

Η καινοτομία του Οδηγού έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλήρως προσβάσιμος για
άτομα με οπτική αναπηρία. Η μετατροπή του σε προσβάσιμο έντυπο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Black Light.

Στον Οδηγό περιγράφονται οι ειδικές προβλέψεις για τα άτομα με οπτική, ακουστική και κινητική αναπηρία καθώς και για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού, που υπάρχουν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Eurobank:

 Καταστήματα
 ΑΤΜ
 e-banking και m-banking
 EuroPhone banking
 v-banking
 eurobank.gr

O Οδηγός εξυπηρέτησης για τα άτομα με αναπηρία, εντάσσεται στις πρωτοβουλίες
της Eurobank που έχουν στόχο να ενισχύσουν την προσβασιμότητα στην τραπεζική
εξυπηρέτηση και την παροχή ίσων ευκαιριών για όλους. Η Eurobank διαχρονικά
επενδύει στη συστηματική εκπαίδευση των ανθρώπων της, ώστε να εξυπηρετούν
καλύτερα τα άτομα με αναπηρία.

Ταυτόχρονα, υλοποιεί δράσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης μέσω της ανατροφοδότησης που λαμβάνειβαπό τους πρεσβευτές προσβασιμότητας, την ηθοποιό κα Όλγα Δαλέκου, τον πρώην διεθνή μπασκετμπολίστα, κ. Δημήτρη Παπανικολάου, τον αργυρό Παραολυμπιονίκη, κ. Αντώνη Τσαπατάκη και τον επιχειρηματία, κ. Θοδωρή Τσάτσο.

Περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ στην Τράπεζα
Eurobank μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.eurobank.gr/el/prosbasimotita