Η vodka Finlandia επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από τη νέα της καμπάνια “It’s soooooo fine”

Η premium vodka Finlandia παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια καμπάνια “It’s soooooo fine”, συστήνοντας εκ νέου τη μάρκα στους νέους ενήλικους καταναλωτές, με φρέσκια διάθεση, χιούμορ και δημιουργικότητα.

Με έμπνευση από τις νέες τάσεις γύρω από τη συνειδητή και υπεύθυνη κατανάλωση, η Finlandia ενθαρρύνει αυθεντικές στιγμές απόλαυσης που ξεφεύγουν από τα κλισέ. Η καμπάνια αναδεικνύει τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα της vodka, που αποστάζεται από φινλανδικό κριθάρι και νερό από παγετώνες, προσφέροντας απαλή και καθαρή γεύση – ιδανική για κάθε περίσταση.

Το δημιουργικό υπογράφει η DDB Paris και η σκηνοθεσία ανήκει στον βραβευμένο με Emmy Max Siedentopf, γνωστό για τη συνεργασία του με τον οίκο Gucci. Μέσα από εκκεντρικούς χαρακτήρες και ανατρεπτικές σκηνές καθημερινής κατανάλωσης, η Finlandia στέλνει το μήνυμα πως… η απόλαυση έχει τη δική της, προσωπική στιγμή.

Όπως σημειώνει η Olena Klymenchuk, Global Marketing Director: «Η νέα γενιά αναζητά αυθεντικότητα και χαρά – και η Finlandia έχει τη γεύση για να τη συνοδεύσει». Ο Γιάννης Αθανασιάδης, General Manager, προσθέτει: «Ενισχύουμε τη φωνή της Finlandia με σύγχρονη ταυτότητα και ξεχωριστό χαρακτήρα».

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 28 Απριλίου σε 22 αγορές και συνεχίζει την παγκόσμια πορεία της.
Απολαύστε υπεύθυνα. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ.