Τι συμβαίνει όταν η ομορφιά συναντά την αποδοχή και η λάμψη τη συμπερίληψη; Γεννιέται μια καμπάνια που δεν αφορά μόνο τα προϊόντα αλλά αγγίζει την καρδιά. Η νέα signature καμπάνια της Sephora, με τίτλο “We Belong To Something Beautiful”, έρχεται να φωτίσει το Pride Month με μια δυναμική συνεργασία: Lady Gaga, Haus Labs και Born This Way Foundation γίνονται σύμμαχοι σε μια αποστολή με στόχο την ψυχική υγεία, τη δύναμη της κοινότητας και την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου.
Η ομορφιά της διαφορετικότητας
Στο κέντρο της καμπάνιας βρίσκεται μια συγκινητική ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνίστρια τη Lady Gaga. Μέσα από τη δική της ιστορία, η καλλιτέχνιδα μιλά για το πώς η ομορφιά δεν είναι κάτι στατικό, αλλά μια πράξη αποδοχής, δημιουργικότητας και ενδυνάμωσης. Η ταινία αναδεικνύει το πρόγραμμα “Classes for Confidence” της Sephora, το οποίο προσφέρει ασφαλείς χώρους, όπου άνθρωποι από κάθε κοινότητα μπορούν να έρθουν κοντά, να μάθουν, να εκφραστούν και να νιώσουν ότι ανήκουν.
Όπως δηλώνει η Deborah Yeh, Global Chief Marketing Officer της Sephora:
«Η προσωπική ιστορία της Lady Gaga αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα των αξιών που προωθούμε καθημερινά και το να μοιράζεται τα συναισθήματά της για το τι αντιπροσωπεύει η Sephora είναι για εμάς μια συγκινητική μαρτυρία».
Ομορφιά με κοινωνικό αντίκτυπο
Η καμπάνια δεν μένει στα λόγια. Από την 1η έως την 30ή Ιουνίου, 1€ από κάθε αγορά προϊόντος Haus Labs στη Sephora θα δωρίζεται στο Born This Way Foundation, τον οργανισμό που ίδρυσε η Lady Gaga μαζί με τη μητέρα της, Cynthia Germanotta. Ο στόχος; Η στήριξη της ψυχικής υγείας των νέων και η ενίσχυση των οργανισμών που προσφέρουν ασφαλείς, ενταξιακούς χώρους για την LGBTQIA+ κοινότητα μέσα από το Kindness in Community Fund.
Η Angela Simpson, Chief Marketing Officer της Haus Labs by Lady Gaga, εξηγεί:
«Αυτή η καμπάνια αφορά το να είμαστε ο εαυτός μας και να γιορτάζουμε αυτό που μας κάνει μοναδικούς. Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τη Sephora για να στηρίξουμε τη νέα γενιά ανθρώπων που φέρνουν την αλλαγή.»
Συλλογική δράση σε παγκόσμια κλίμακα
Οι δωρεές θα προέρχονται από 20 αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, ενισχύοντας έτσι ένα παγκόσμιο κύμα υποστήριξης. Ο στόχος στις ΗΠΑ φτάνει μέχρι και τα $500.000, αποδεικνύοντας πως η Sephora δεν αντιμετωπίζει την έννοια της “εταιρικής ευθύνης” ως απλό σύνθημα αλλά ως στρατηγική ουσίας.
Επιπλέον, το Born This Way Foundation δίνει φωνή στο κοινό, προσκαλώντας το να προτείνει οργανισμούς που προσφέρουν ουσιαστική υποστήριξη στην LGBTQIA+ κοινότητα, ώστε να λάβουν επιχορήγηση.
Brave Spaces: Ομορφιά χωρίς όρια
Για δεύτερη χρονιά, η Sephora φέρνει πίσω τα Brave Spaces: φυσικά σημεία σε επιλεγμένα καταστήματα ανά τον κόσμο όπου μέλη της LGBTQIA+ κοινότητας και σύμμαχοί τους μπορούν να δημιουργήσουν τα Pride looks τους — και, αν το επιθυμούν, να τα αφαιρέσουν στο τέλος της ημέρας. Όλα αυτά, υπό την υποστήριξη εκπαιδευμένων Sephora Beauty Advisors, σε περιβάλλον απόλυτου σεβασμού.
Για τη Sephora, η ομορφιά δεν είναι προσωρινή. Είναι γιορτή. Και η αυτοέκφραση, δικαίωμα.
Hearts not Hate: Αγάπη αντί μίσους, και online
Στο πλαίσιο της ενσωμάτωσης, η Sephora λανσάρει το Hearts not Hate, ένα πανευρωπαϊκό πρόγραμμα που ενισχύει την ψηφιακή ασφάλεια και καταπολεμά το διαδικτυακό μίσος, κυρίως στα social media. Με αυστηρούς κανόνες διαχείρισης και καμπάνιες ευαισθητοποίησης, προωθείται ένα θετικό, φιλικό και ασφαλές online περιβάλλον για όλους.
Η δύναμη της κοινότητας
Η Deborah Yeh κλείνει με ένα δυνατό μήνυμα:
«Ελπίζουμε να επιτύχουμε σημαντικό αντίκτυπο χάρη στην ενεργοποίηση των 74 εκατομμυρίων μελών της κοινότητάς μας.»
Και αυτό είναι το πιο δυνατό μήνυμα της καμπάνιας. Ότι δεν είμαστε μόνοι. Ανήκουμε. Είμαστε αρκετοί. Και μαζί, μπορούμε να φτιάξουμε έναν κόσμο που δεν θα σε ρωτάει γιατί είσαι διαφορετικός, αλλά θα σου χαμογελά γιατί είσαι ο εαυτός σου.
Ήξερες ότι;
Η Lady Gaga ίδρυσε το Born This Way Foundation το 2012 με στόχο να χτίσει έναν πιο ευγενικό και γενναίο κόσμο για τους νέους, εστιάζοντας στην ψυχική υγεία και την αποδοχή.
Fun fact
Το πρόγραμμα “Classes for Confidence” της Sephora έχει βοηθήσει χιλιάδες ανθρώπους να νιώσουν σιγουριά μέσα από τη δύναμη του makeup – όχι για να κρύψουν ποιοι είναι, αλλά για να το δείξουν πιο δυνατά.