Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια «Πραγματικά Φρέσκα στα Lidl», ένα οπτικοακουστικό αφιέρωμα στην ελληνική γη και τους ανθρώπους της. Με κινηματογραφική αισθητική, αυθεντικά πλάνα και food styling υψηλής αισθητικής, η καμπάνια μετατρέπει τη φρεσκάδα σε εμπειρία — τιμώντας την ποιότητα, την τοπικότητα και το ελληνικό καλοκαίρι.
Μέσα σε 60 δευτερόλεπτα, η Lidl Ελλάς εστιάζει στην αίσθηση και όχι απλώς στην εικόνα: μέσα από προσωπικές οπτικές, ήχους και υφές, ο θεατής μεταφέρεται σε έναν κόσμο γεύσης, παράδοσης και αυθεντικής απόλαυσης. Δεν πρόκειται για διαφήμιση, αλλά για αφήγηση — μια ιστορία με επίκεντρο το φρέσκο προϊόν και τον Έλληνα παραγωγό.
Η Lidl Ελλάς επενδύει στρατηγικά στην τοπική παραγωγή. Το 90% των φρούτων της προέρχονται από Έλληνες προμηθευτές, ενώ 102 Έλληνες συνεργάτες προμηθεύουν καθημερινά τα καταστήματα. Από αυτούς, 78 εξάγουν προϊόντα σε 19 χώρες, με συνολικό κύκλο εργασιών ύψους 186 εκατομμυρίων ευρώ.
Με περισσότερες από 110 επιλογές φρούτων και λαχανικών καθημερινά και πάνω από 1.600 ποιοτικούς ελέγχους ετησίως, η Lidl Ελλάς εγγυάται φρεσκάδα που αποδεικνύεται στην πράξη.
Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά με το Best Buy Award 2024/2025 από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS, ως η τοπική αλυσίδα με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.