Η Nike Football επαναπροσδιορίζει το ποδόσφαιρο με την καμπάνια “Scary Good”

Η Nike Football παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια καμπάνια “Scary Good” — μια σκοτεινά ευρηματική ωδή στο επιθετικό ποδόσφαιρο, με αισθητική που θυμίζει… ψυχολογικό θρίλερ. Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκονται οι πιο εκρηκτικοί επιθετικοί του κόσμου, ενώ η Nike εμπνέεται από το στυλ τους για να μιλήσει για ένα παιχνίδι ένστικτου, χάους και ανελέητης ορμής προς το γκολ.

Η “Scary Good” δεν θυμίζει καμία προηγούμενη αθλητική καμπάνια: αποτελείται από 9 κινηματογραφικά mini films που σατιρίζουν μεταμεσονύχτια τηλεοπτικά formats — από ψευδο-τηλεπωλήσεις και animated σειρές, μέχρι τηλεφωνικές «μελλοντολόγες» — και καταλήγουν σε ένα καταιγιστικό 60” βίντεο με highlights «δεξιοτεχνίας, χάους και φαντασίας».

Η Nike επιχειρεί ένα δημιουργικό reset, επαναφέροντας την επαναστατική της ματιά στο ποδόσφαιρο, όπως έκανε παλιότερα με καμπάνιες-σταθμούς. Παράλληλα, ενισχύει και τη στήριξή της στο γυναικείο ποδόσφαιρο, συνδέοντας την καμπάνια με την κυκλοφορία του νέου Phantom 6 και το event “Toma El Juego” στο Λος Άντζελες — μια διαδραστική εμπειρία για fans κάθε ηλικίας.

Το σύνθημα; Φόρα τα παπούτσια σου. Μπες στο παιχνίδι. Και κάν’ το τρομακτικά καλό.
Δες το trailer εδω.