Αν το καλοκαίρι είχε ήχο, θα ήταν το beat που σε ταρακουνάει το πρώτο λεπτό ενός live. Αν είχε γεύση, θα ήταν μια δροσερή μπύρα στο χέρι. Κι αν είχε ευθύνη; Θα ήταν ο οδηγός που λέει «όχι απόψε» στην κατανάλωση αλκοόλ πριν πιάσει τιμόνι.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με όχημα τον Mythos 0.0%, έκανε φέτος ένα παραπάνω βήμα στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, φέρνοντας τον διάλογο εκεί που πραγματικά έχει σημασία: στο δρόμο, στα μεγάλα stages, στη στιγμή της απόφασης.
Όταν το επίπεδο αλκοόλ και η ατομική ευθύνη είναι μετρήσιμα…
Με μια δράση που συνδύασε ενημέρωση, εμπειρία και συναίσθημα, η ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας βρέθηκε στα μεγαλύτερα μουσικά events του φετινού καλοκαιριού – από το EJEKT Festival, στις συναυλίες του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ και του Bloody Hawk σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Και όχι, δεν πήγαν απλώς για να μοιράσουν ενημερωτικά φυλλάδια. Πήγαν με ατομικά αλκοτέστ μιας χρήσης, σαφείς οδηγίες και το πιο ξεκάθαρο μήνυμα: Ελέγχεις τον εαυτό σου πριν πάρεις το δρόμο για το σπίτι.
Μικρό τεστ, μεγάλη πρόληψη
Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να κάνουν επιτόπου το δικό τους τεστ, σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα. Πάνω από 3.000 οδηγοί πήραν μια προσωπική απόφαση υπευθυνότητας, έχοντας στα χέρια τους ένα πολύτιμο εργαλείο — ένα εργαλείο που δεν ήλεγχε απλώς επίπεδα αλκοόλ, αλλά και στάση ζωής.
«Μύθος» είναι να πιστεύεις ότι η μπύρα χρειάζεται αλκοόλ για να απολαύσεις τη γεύση της
Την ίδια στιγμή, το κοινό γνώρισε από κοντά τον Mythos 0.0%, μια μπύρα με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ αλλά 100% χαρακτήρα. Ναι, υπάρχει πια επιλογή για εκείνον που θέλει να χορέψει, να φλερτάρει, να ζήσει το live στο φουλ — χωρίς να βγει από τα όρια της ασφαλούς κατανάλωσης.
Γιατί ο Mythos 0.0% δεν είναι “κάτι λιγότερο”. Είναι η απόδειξη ότι η μπύρα μπορεί να σημαίνει διασκέδαση χωρίς “τύψεις”.
Δράσεις με καρδιά και σκοπό
Η συγκεκριμένη καμπάνια δεν μίλησε απλώς στο κοινό — το άκουσε. Με τουλάχιστον 30.000 άτομα να περνούν από την ειδική κατασκευή του Mythos 0.0%, το μήνυμα πέρασε με τρόπο διακριτικό αλλά ουσιαστικό. Χωρίς φόβο, χωρίς απαγορεύσεις. Μόνο με ευθύνη, επιλογή και ενσυναίσθηση.
Όπως δήλωσε σχετικά και η Μαρία Ηλιοπούλου, Communications Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας: «Η αποστολή μας δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή ποιοτικής μπύρας. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τη συνειδητή κατανάλωση, να ενισχύσουμε την πρόληψη, να φέρουμε την υπευθυνότητα στην καρδιά της διασκέδασης.»
Και το έκαναν ακριβώς εκεί: στη στιγμή που ο ρυθμός δυναμώνει, που η παρέα φτιάχνει τη βραδιά, που το “ένα ποτό ακόμα” μπορεί να γίνει λάθος.
Γιατί η απόλαυση έχει και συνείδηση
Ο Mythos 0.0% δεν είναι απλώς μια εναλλακτική. Είναι σύμμαχος. Είναι η επιλογή εκείνου που θέλει να θυμάται τη βραδιά — και να φτάσει ασφαλής στο σπίτι. Είναι το «ναι» στην παρέα, στο live, στη χαρά. Αλλά και το «όχι απόψε, οδηγώ».
Στο Say Yes, λέμε ναι σε πρωτοβουλίες που αλλάζουν τον τρόπο που διασκεδάζουμε, που ενημερώνουν χωρίς διδακτισμό, που δημιουργούν κουλτούρα υπευθυνότητας χωρίς να στερούν τη χαρά.
Και γι’ αυτό, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία φέτος μας κέρασε κάτι παραπάνω από μπύρα. Μας κέρασε σκέψη. Ευθύνη. Επιλογή. Όλα τ’ άλλα αποτελούν απλά «μύθους»…